Atrium Copernicus
Atrium Copernicus

Atrium Copernicus powiększa swoja ofertę odzieżową o markę Cubus. Już w marcu br. w rozbudowanej części centrum zostanie otwarty nowy salon o powierzchni 600 mkw. tego brandu.

Cubus to norweska marka odzieżowa, będącą częścią koncernu Varner Gruppen, który w swoim posiadaniu ma już ponad 300 sklepów w 5 krajach Europy. W sklepach marki Cubus można znaleźć odzież zarówno dla dzieci i młodzieży, jak również kobiet i mężczyzn.

– W związku z ciągłą ekspansją naszej marki w Polsce, otwieramy nasz 46. salon, tym razem w wyjątkowym Toruniu. Jesteśmy przekonani, że nasze kolekcje zdobędą serca mieszkańców i wkrótce zagoszczą na ulicach miasta – mówi Country Manager marki Cubus, Andrzej Wolanin.

– Cieszy nas fakt, że do grona naszych najemców dołączają tak znane i lubiane marki z branży odzieżowej – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management.

– Przy okazji rozbudowy rewitalizujemy również starą część centrum i już w marcu mieszkańcy Torunia i regionu będą mieli okazję poznać nasz obiekt w nowej atrakcyjnej odsłonie – dodaje.

55 nowych sklepów

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są marki: Auchan, Media Markt, Decathlon oraz salony modowe – H&M, Reserved, CCC, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk czy Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są marki m.in.: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, Tui, Wojas, Wólczanka i Yes oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.

W procesie rozbudowy zwiększyła się również liczba miejsc parkingowych. Pod koniec listopada br. udostępniony został nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych w Atrium Copernicus wzrosła do 1400.