Przychody CDRL wzrosły o 35% w styczniu 2015

Kolekcja Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

Przychody ze sprzedaży CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo, w sieci polskich sklepów wzrosły w styczniu o 35 proc. rok do roku i wyniosły 9,23 mln zł.

Spółka podała też, że przychody ze sprzedaży przez internet utrzymały się w styczniu na poziomie sprzed roku. Wyniosły one 0,47 mln zł wobec 0,48 mln zł w styczniu 2014 r.

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27 proc.).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły w zeszłym roku 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40 proc.). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

27 sklepów w 2014

Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów.

Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.

Powiększenie sieci salonów

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75 proc. Wcześniej spółka z sukcesem przeprowadziła ofertę publiczną z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Cześć z tych środków jest przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

Spółka działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016