Wojas odnotował spadek przychodów

Salon Wojas

Salon Wojas

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w styczniu 2015 roku wyniosła ponad 14 mln zł i były niższe o 2,8 proc. od osiągniętych w styczniu 2014 roku.

Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w styczniu 2015 roku wyniosły prawie 12,3 mln zł i były niższe o 2 proc. od przychodów osiągniętych w tym samym okresie roku ubiegłego.

Spółka Wojas ostatnio otworzyła pierwszy salon firmowy w tym roku. Nowy punkt sprzedaży znajduje się w centrum handlowym Auchan Piaseczno i jest kolejnym salonem utrzymany w nowym koncepcie wizualnym.

Firma Wojas dysponuje siecią blisko 170 salonów firmowych w Polsce i za granicą oraz produkuje kilkaset tysięcy par obuwia rocznie. Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.

Wiosną 2008 r. Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 proc. udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada (obecnie sieć słowacka liczy 9 salonów).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska