Choice: planuje ekspansję przez franczyzę

Lokal Choice

Lokal Choice

Choice, sieć lokali w których można kupić lody i czekoladowe praliny, będzie rozwijana za pomocą systemu franczyzowego w miastach o średniej wielkości.

W opinii przedstawicieli sieci, ekspansja w mniejszych i średniej wielkości miastach, jest ułatwiona przez wzgląd, że nie ma w nich tak dużego nasycenia lokali gastronomicznych, a galerie handlowe pełnią rolę nie tylko miejsc zakupów, ale także centrów kulturalno-rozrywkowych.

– Klienci galerii w średnich miastach oprócz zakupów spędzają czas w galeriach i spotykają się ze znajomymi. To daje nam naturalne możliwości spełnienia ich potrzeb – mówi dla Retailnet Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group SA, która rozwija sieć Choice.

Choice i Yogo by Choice

Sieć Choice jest rozwijana w formacie restauracji o powierzchni od ponad 140 mkw. ( lokal w Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze) do ok. 50 mkw. (w Galerii Piastów w Legnicy). Nowym konceptem spółki łączącym format lodziarni i lokalu w którym dostępne są także jogurty jest Yogo by Choice. Pierwszy lokal pod tym szyldem uruchomiono w Galerii Piastów w Legnicy. Kolejne we wrocławskim Sky Tower oraz w centrum handlowym Vivo!Piła.

Spółka poszukuje atrakcyjnych lokalizacji dla swoich punktów.

Poszukiwane nowe lokalizacje

– Na bieżąco analizujemy atrakcyjne lokalizacje, nie tylko w centrach handlowych. Intensyfikujemy prace nie tylko nad zwiększeniem liczby lokali w naszej sieci, ale też utrzymaniem wysokich standardów w już istniejących restauracjach. Analizujemy atrakcyjne lokalizacje i oceniamy potrzeby lokalnego rynku – podkreśla prezes MJM Group SA.

Przypomnijmy, obecnie działa łącznie 10 lokali Choice i Yogo by Choice.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska