43% wzrost sprzedaży spółki Bytom

Kolekcja Bytom

Spółka Bytom SA w styczniu 2015 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 8,92 mln zł, co oznacza wzrost 43 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. Wówczas spółka wypracowała łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 6,25 mln zł.

Natomiast przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom SA w styczniu 2015 roku wyniosły 8,43 mln zł, a rok wcześniej 6,13 mln zł. To oznacza wzrost o 38 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.

Przypomnijmy, w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku spółka Bytom zanotowała łączną sprzedaż w kwocie 100,55 mln zł, czyli wzrosły o 25 proc. w porównaniu do zeszłego roku. Natomiast sprzedaż detaliczna w tym okresie osiągnęła poziom 94,74 mln zł (wzrost o 24 proc.).

Obecnie w ramach sieci Bytom działa 80 sklepów na terenie kraju. W 201 4 roku otwarto 8 nowych punktów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 tys. mkw. Sklepy otwarto m.in.: w Centrum Handlowym Lublin Felicity, CH Kalisz Amber, Galeria Łódzka, Galeria Alfa w Białymstoku, Galeria Warmińska w Olsztynie, Galeria Sfera w Bielsku Białej. Sklepy zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

Marka Bytom została doceniona przez Jury nagrody SCF Retailer of the Year 2015 poprzez nominacje w kategorii Men’s Retailer. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016