Rośnie sieć sklepów Taranko

Salon Taranko w Starym Browarze fot. M. Zakrzewski

Salon Taranko w Starym Browarze fot. M. Zakrzewski

7 lutego 2015 roku polska marka odzieżowa Taranko oddała do użytku nowy salon sprzedaży w Poznaniu. Nowy sklep działa w Starym Browarze i jest trzecim sklepem sieci w Poznaniu.

– Nowo otwarty salon jest już 35 salonem marki w Polsce, a pierwszym, który powstał według nowego konceptu, zakładającego stworzenie wnętrza unikatowego, ale przede wszystkim przyjaznego dla klienta. Przestrzeń została zaaranżowana w sposób nowoczesny, butikowy, gdzie kolekcja zaprezentowana jest spójnie i przejrzyście – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marta Zientara, Marketing Manager z Taranko sp. z o.o.

Nowe 100 mkw.

Nowy salon sieci jest zlokalizowany na poziomie + 1 Starego Browaru w części Atrium i ma około 100 mkw. powierzchni handlowej.

Salon Taranko w Starym Browarze fot. M. Zakrzewski

Salon Taranko w Starym Browarze fot. M. Zakrzewski

Polska marka odzieżowa Taranko to sieć 35 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. W ubiegłym roku spółka oddała do użytku kilka nowych salonów m.in. w salon firmowy w Warszawie (w CH Sadyba Best Mall) oraz salony partnerskie w Piasecznie (w Fashion House Outlet), Lublinie (w Atrium Felicyty) oraz w Siedlcach. dwa lata temu firma ruszyła także z ekspansją zagraniczną otwierając pierwszy sklep w Kazachstanie.

W ofercie odzież i dodatki

Taranko to polska firma działająca od 1987 roku. Prowadzi zarówno salony własne, jak i franczyzowe oraz outletowe. W ofercie Taranko znajduje się odzież dla kobiet oraz akcesoria modowe (szale, paski, torebki oraz biżuteria).

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016