Salon Altero
Salon Altero

Spółka Altero Polska, właściciel sieci sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną, podjęła decyzję o optymalizacji sieci swoich sklepów.

Efektem podjętej decyzji było zamknięcie kilku salonów oraz remodeling i powiększenie innych. W ostatnim czasie spółka podpisała umowę powiększenia salonu m.in. w centrum handlowym w Piotrkowie Trybunalskim. Nowy salon Altero będzie miał 395 mkw. powierzchni (było 150 mkw.), a jego otwarcie planowane jest na marzec tego roku.

Zamknięcia i otwarcia

Efektem podjętych działań jest także zamknięcie łącznie czterech sklepów – w Krakowie, Bielsku-Białej, Łodzi i Piotrkowie przy ul. J. Słowackiego.

Jak zapewniają jednak przedstawiciele sieci, ekspansja Altero będzie kontynuowana.

– Zamykamy salony nierentowne i takie, które mają powierzchnię o wielkości 150 -170 mkw. Chcemy bowiem otwierać sklepy w atrakcyjniejszych lokalizacjach i o dużo większej powierzchni. Pod koniec lutego planujemy otwarcie nowych sklepów w Słupsku w Galerii Jantar, w Suwałkach w Galerii Suwałki Plaza i w Galerii Sanok – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Musiał Director Leasing & Legal Department, Altero Polska sp. z o.o. S.K.A.

Średnia powierzchnia sklepów 350 mkw.

Obecnie sieć Altero tworzy 28 salonów obuwniczych na terenie południowej Polski i 4 salony na Słowacji. W ofercie sklepów znajduje się ponad 2 tys. modeli obuwia, dodatków modowych i galanterii skórzanej. Firma działa od 1996 roku. Jest rozwijana m.in. w oparciu o system franczyzowy. Lokale sieci znajdują się w centrach miast, na deptakach oraz w galeriach handlowych. Średnia powierzchnia sklepów tej sieci to 350 mkw.