Salon Swarovski

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma Swarovski planuje kolejne otwarcia salonów w naszym kraju. Spółka zamierza otworzyć nowe butiki z biżuterią jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku. Znajdą się one w centrach handlowych dużych miast.

– Jeszcze w lutym otworzymy salon Swarovski w Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu. Kolejne otwarcie zaplanowaliśmy na marzec. Sklep naszej sieci zostanie wtedy otwarty w Centrum Handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie. Następny sklep zostanie otwarty w Centrum Handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy. Data tego otwarcia jeszcze nie została potwierdzona – mówi dla Retailnet Kamila Andrychowicz z firmy Swarovski Poland sp. z o.o.

22 salony w Polsce

– Na chwilę obecną sieć Swarovski obejmuje 22 salony. Znajdują się one w: Białystoku, Bielsko-Białej, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu. Nasze kolekcje można kupić również w wybranych salonach sieci Jubitom – dodaje Kamila Andrychowicz.

Większość salonów sieci w Polsce znajduje się w centrach handlowych. Także kolejne będą otwierane w tego typu lokalizacjach. Obecnie firma posiada tylko jeden butik przy ul. Floriańskiej w Krakowie.

Średnia powierzchnia butików sieci mierzy od 40 do 60 mkw. Spółka otwiera nie tylko salony własne, ale także umożliwia współpracę przedsiębiorcom chcącym prowadzić salony pod logo Swarovski.

Rozwój sklepów partnerskich

– Posiadamy salony partnerskie i umożliwiamy ich dalszy rozwój. Wszelkie warunki współpracy tego typu omawiane są na indywidualnych spotkaniach – twierdzi Kamila Andrychowicz.

Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów wykraczającą poza samą produkcję kryształów, z których znana jest marka. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć ponad 2300 sklepów obejmuje obszar 170 krajów. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Grupa zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.