JLL partnerem merytorycznym SCF 2015

Anna Wysocka, JLL

Anna Wysocka, JLL

Podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition Ian Hanlon, Associate Director – Foodservice Consulting JLL omówi wpływ punktów gastronomicznych na frekwencję w centrach handlowych w erze omnichanel.

– JLL zdecydowało się zostać partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2015 z kilku powodów. Przede wszystkim jest to jedno z najbardziej znanych i najchętniej odwiedzanych wydarzeń branży retail w Polsce, gromadzące najważniejsze osoby z szeroko pojętego sektora handlowego – mówi dla Retailnet Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL w Polsce.

Wypełnić lukę po najemcach

– To również platforma wymiany opinii, spostrzeżeń i kontaktów. Dla JLL – wiodącej międzynarodowej agencji doradczej specjalizującej się w nieruchomościach komercyjnych i posiadającej bardzo mocną ekspertyzę z obszaru rynku handlowego jest to również możliwość zaprezentowania swoich doświadczeń z różnych krajów – dodaje Wysocka.

W trakcie marcowego Forum przedstawiciel JLL – Ian Handlon, Associate Director, Foodservice Consulting – opowie o gastronomii jako magnesie przyciągającym do centrum handlowego w erze omnichanel. Dowiemy się o nowych warunkach najmu, jakie muszą zaoferować deweloperzy, aby firmy z branży gastronomicznej wypełniły ewentualną lukę po najemcach, którzy przesuną swoją aktywność do internetu, jak również o ofercie gastronomicznej w różnych formatach obiektów handlowych czy najważniejszych wymogach branży w zmieniających się warunkach rynkowych.

Modernizacja strefy foodcourt

„Gastronomia magnesem przyciągającym do centrum handlowego w erze omnichanel” – temat prezentacji przygotowany przez firmę JLL skierowany będzie zarówno do najemców, jak i zarządców centrów handlowych.

– Wybraliśmy ten temat w związku z rosnącym znaczeniem dobrze skomponowanej oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Wiodące obiekty, takie jak np. Arkadia, Galeria Mokotów czy Blue City w Warszawie, modernizują strefy foodcourt i rozwijają swoją ofertę gastronomiczną – tłumaczy Anna Wysocka.

Tym samym najemcy gastronomiczni stają się niezwykle ważną częścią tenant mixu, a oferta restauracyjno – kawiarniana równie istotną co oferta modowa. Ten wzrost znaczenia jest odpowiedzią na zmieniające się nawyki klientów, którzy coraz częściej jedzą poza domem. Restauracje i kawiarnie pełnią rolę miejsca spotkań, spędzania czasu, jak również pracy.

– Również rozwój dzielnic biurowych napędza rozwój stref gastronomicznych w centrach handlowych, które rozszerzają swój zasięg o pracowników pobliskich biurowców, czego dobrym przykładem jest Galeria Mokotów – twierdzi Anna Wysocka.

Więcej informacji o Shopping Center Forum 2015 Winter Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska