Solar: mniejsze przychody za styczeń

Salon Solar

Zarząd Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2015 roku wyniosły 10 mln zł. W tym okresie salony własne wypracowały (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA, w tym w outletach) na poziomie 8,3 mln zł.

Dla porównania skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2014 roku wyniosły 10,8 mln zł, w tym salony własne osiągnęły sprzedaż na poziomie 9,4 mln zł.

W 2014 roku spółka otworzyła kilka sklepów w centrach handlowych m.in. Atrium Targówek, (Warszawa), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn). W tym roku spółka planuje kolejne otwarcia sklepów Solar.

Obecnie odzież i akcesoria Solar sprzedajemy w 79 sklepach własnych (w tym w 11 outletach), 20 sklepach franczyzowych (w tym w 8 zagranicznych) oraz w 134 sklepach partnerskich (w tym w 38 zagranicznych).

Solar działa na rynku od 1989 roku. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Pierwszy salon firmowy został otwarty w Poznaniu w 1998 roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016