Cubus: ekspansja tylko w aglomeracjach

Salon Cubus

Salon Cubus

Cubus, norweska marka modowa należąca do grupy Varner Gruppen, planuje w 2015 roku otworzyć trzy nowe salony.

– Planujemy ekspansję głównie w dużych aglomeracjach takich jak Trójmiasto, Warszawa czy Śląsk. Zmieniliśmy nieco strategię rozwoju, która dotychczas zakładała otwieranie nowych lokalizacji w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Obecnie w grę wchodzą tylko duże miasta i topowe centra handlowe. Uznaliśmy, że tylko w takich miejscach sklepy Cubus mają wysoką rentowność i nasza marka jest dobrze rozpoznawana – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Andrzej Wolanin, Country Manager Cubus Polska.

Optymalna powierzchnia

Średnia powierzchnia sklepów Cubus to ok. 700 mkw. Kilka sklepów marki ma po 500 mkw. powierzchni, ale optymalny lokal w którym można zaprezentować wszystkie działy: damski, męski, dziecięcy i bieliznę to obecnie 600 mkw.

– Trzy nowe salony, których otwarcie zaplanowano na ten rok będą miały od 600 do 800 mkw. powierzchni. Pierwszy z nich ruszy już w marcu w Toruniu w centrum handlowym Copernicus – dodaje Andrzej Wolanin.

45 sklepów w Polsce

Marka jest dostępna na polskim rynku od blisko 20 lat. Obecnie w Polsce działa 45 sklepów. Wszystkie z nich są zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych.

Przypomnijmy, marka Cubus należ do grupy Varner Gruppen posiadającej łącznie około 1300 sklepów na świecie takich marek jak np. Cubus, Dressmann, Bikbok, Carlings, Solo, Volt, Vivikes czy Urban. Marka Cubus jest obecna w 6 krajach i dysponuje w sumie siecią ponad 300 sklepów.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska