salesmanago beacon ecommerce

Z usług SALESmanago korzysta ponad 1000 firm w całej Europie, w tym Merlin, Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Jean Louis David, Matras czy Getin Bank. W ramach platformy marketing automation możliwe jest zarządzanie bazami ponad 25 milionów kontaktów.

Personalizacja oferty

Firma od lat oferuje narzędzia do identyfikacji zachowań osób wchodzących na stronę internetową. Teraz, za pomocą beaconów, będzie mogła monitorować dane klientów poznając tym samym ich zachowania zakupowe i połączyć je z ich zainteresowaniami.

Według danych firmy Datanyze, SALESmanago zajmuje siódme miejsce na świecie wśród producentów tego typu rozwiązań.

„Dzięki naszemu rozwiązaniu dajemy sieciom detalicznym możliwość zarządzenia procesem migracji klientów pomiędzy sklepem internetowym a tradycyjnymi sklepami i zwiększania sprzedaży dzięki personalizacji oferty we wszystkich kanałach” – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i założyciel firmy Benhauer, która jest producentem systemu SALESmanago.

Beacony rewolucją technologiczną

Beacon to proste urządzenie elektroniczne, które wykorzystując technologię Bluetooth Low Energy automatycznie komunikując się z aplikacją mobilną zainstalowaną na smartphonie.

Umieszczone wewnątrz sklepu czujniki, za pomocą specjalnej aplikacją przekazują do SALESmanago informację o tym, w jakiej jego części aktualnie znajduje się konkretny klient i ile czasu spędził obok danego beacona. Ich zasięg to nawet 100 metrów, dzięki czemu mogą np. wychwycić klienta mijającego dany sklep w galerii handlowej.

W zakresie beaconów, SALESmanago Marketing Automation współpracuje aktualnie z krakowską firmą Kontakt.io, ale możliwe jest wykorzystanie urządzeń dowolnego producenta.

Globalna ekspansja

Firmę SALESmanago współtworzą Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus. Błażewicz posiada ponad piętnaście lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej w Nowym Jorku i Londynie. Jest założycielem firmy Benhauer, rozwijającej innowacyjne technologie i rozwiązania marketingowe. Pawlus pracował między innymi jako Technical Team Leader w amerykańskiej firmie Sabre, największym światowym dostawcy oprogramowania.

W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer, w skład której wchodzi InPost i Paczkomaty. Za 5 mln zł zakupił 20% udziałów w firmie Benhauer, która jest operatorem systemu SALESmanago.

„Na rynku polskim SALESmanago nie posiada bezpośredniej konkurencji” – powiedział w rozmowie z Evigo Marek Broda, Senior Product Manager SALESmanago. „Jesteśmy obecni w 30 krajach na całym świecie a w przyszłości, w ramach dalszego rozwoju, planujemy ekspansję na inne rynki” – dodał.

Tekst ukazał się w portalu Evigo.pl