Nowy Rynek w Jeleniej Górze
Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Największa czeska sieć detaliczna sklepów sportowych Sportisimo wchodzi na polski rynek, a swój pierwszy sklep otworzy w jeleniogórskiej inwestycji TK Development – CH Nowy Rynek.

Umowa najmu w Nowym Rynku dotyczy powierzchni blisko 1,2 tys. mkw. Sportisimo zasili szeroką ofertę mody na piętrze naszej inwestycji – informuje Jarosław Lipiński, TK Development.

Sportisimo

Sportisimo jest czołowym sprzedawcą sprzętu sportowego, odzieży i obuwia. Na czeskim rynku działa od 1999 roku i aktualnie prowadzi sprzedaż w przeszło 80 sklepach w Czechach i Słowacji. W 2015 r. Sportisimo uruchomi pierwszy sklep w Polsce – w centrum handlowym Nowy Rynek.

W ofercie Sportisimo znajduje się szeroka gama odzieży sportowej i sprzętu miedzynarodowych i krajowych marek, takich jak: Atomic, Fischer, Salomon, Head, Rossignol, Burton, Spyder, Salewa, Rollerblade, Scott, Olpran, K2, Coleman, Hally Hanson, Kappa, Klimatex, Hannah, Alpine Pro. Sklep w Nowym Rynku będzie dodatkowo pełnił funkcję bazy szkoleniowej dla naszego personelu.

W ofercie Sportisimo znajduje sie sprzęt i odzież do uprawiania sportu i rekreacji w zakresie m.in.: narciarstwa, piłki nożnej, joggingu, kolarstwa, sportów wodnych, fitnessu, turystyki górskiej.

Nowy Rynek

Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry. Centralna lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Nowy Rynek to wyróżniający się projekt również z uwagi na funkcję dworca autobusowego, pełniącego w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

W gronie najemców Nowego Rynku znajdują się już m.in.: jedyne w mieście H&M, oraz grupa Inditex z markami Bershka i Stradivarius, Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Monnarii, Pako Lorente, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Home & You, Matras, Apart, Swiss, Briju, Grycan, Kolporter Bistro, Kebab, Cukiernia Jula. Branża elektroniczna reprezntowana będzie przez salon Media Expert. Operatorem spożywczym będzie supermarket Intermarche. Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu.

Przy transakcji firmie TK Development towarzyszył Colliers International.

TK Development będzie wystawcą marcowej edycji Shopping Center Forum 2015. Firma swoje projekty zaprezentuje na stoisku nr 3.5.