Media Expert: 18 nowych elektromarketów w dwa miesiące

Otwarcie salonu Media ExpertPo rekordowym zeszłym roku, w którym Media Expert otworzył około 80 elektromarketów, w 2015 r. sieć nie zwalnia tempa. Do 10 nowych punktów sprzedaży uruchomionych na przełomie stycznia i lutego, dziś dołączają elektromarkety w Chełmnie, Jaśle i Limanowej.

Do końca lutego Media Expert zapowiada otwarcie 5 kolejnych lokalizacji, powiększających całą sieć do 339 elektromarketów.

Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami, sieć nie zwalnia tempa i oddaje do dyspozycji klientów 18 nowych elektromarketów o łącznej powierzchni ponad 12,5 tys. mkw. w pierwszych dwóch miesiącach 2015 r.

Dynamiczna ekspansja

– Tak dynamiczny rozwój jest ogromnym wyzwaniem dla zespołu działu nieruchomości. Stale monitorujemy rynek pod kątem potencjalnych lokalizacji, zarówno w centrach i parkach handlowych, jak i tych wolnostojących. Ostateczny wybór jest zawsze poprzedzony analizą i badaniem potencjału sprzedaży. Jesteśmy cenionym partnerem biznesowym, a to sprawia, że trafiają do nas propozycje najmu powierzchni w inwestycjach świetnie skomunikowanych, charakterystycznych, ciekawie usytuowanych – mówi Michał Mystkowski, z Media Expert.

Dynamiczny rozwój sieci Media Expert dostrzegła cała branża. Drugi rok z rzędu sieć Media Expert znalazła się w gronie trzech podmiotów, obok Samsung oraz Apple, nominowanych do prestiżowej nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepsi najemcy centrów handlowych w podziale na kilkanaście kategorii zostaną wyłonieni podczas uroczystej gali, która obędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition. 12-osobowe Jury w uzasadnieniu decyzji o nominacji, zwróciło uwagę, że oprócz dynamicznej ekspansji, sieć Media Expert charakteryzuje się ciekawym formatem elektromarketów. Nowoczesne architektonicznie wnętrza łączą atrakcyjne wizualnie ekspozycje z funkcjami sprzedażowymi, ale przede wszystkim mają na celu ułatwiać klientom dokonanie właściwego wyboru zakupowego.

Nominacja do nagrody SCF Retailers Awards

Dodatkowo, nominację do kategorii The Best Manager of the Year otrzymał Marcin Żakowski, Dyrektor Działu Nieruchomości Media Expert.

– Stale poszukujemy potencjalnych lokalizacji zarówno w centrach handlowych, parkach handlowych czy lokalizacjach wolnostojących. W drodze selekcji wybieramy lokalizacje łatwo dostępne z punktu widzenia komunikacji i charakterystycznie, ciekawie usytuowane. Poszukując lokalizacji prowadzimy oczywiście rozpoznanie bezpośrednio w terenie, ale niewątpliwie istotna jest ścisła współpraca z deweloperami i agentami komercjalizującymi. Z mojego punktu widzenia nieodzowne jest także uczestnictwo w targach, w tym i Shopping Center Forum, które stały się wiodącymi w branży – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Marcin Żakowski, dyrektor Działu Nieruchomości siei Media Expert i nominowany do nagrody The Best Manager of the Year.

– Korzystamy z wypracowanego know-how, udoskonalamy jakość zarządzania i budujemy naszą wartość, jako rzetelnego partnera handlowego dla całego otoczenia biznesowego. Rynek docenia te działania, a obie nominacje są dla nas potwierdzeniem, że nasza koncepcja rozwoju sieci jest właściwa – podsumowuje Mystkowski.

Media Expert jest jedną z największych sieci elektromarketów w Polsce. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników.

Sieć jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – Euronics International. Wolumen sprzedaży Euronics, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.

W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.

Reklama

Galeria Jurajska