Powatag startup ecommerce

Nowa technologia może zrewolucjonizować nasze dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe. Dzięki niej, można zapomnieć o kolejkach w sklepie czy sztywnych godzinach otwarcia placówki. Zakupy staną się szybsze, wygodniejsze i bardziej bezpieczne.

PowaTag – mobilny portfel

Nowa aplikacja rozpoznaje każdy obraz, do którego przybliżymy urządzenie mobilne, odsyłając użytkownika do strony internetowej, na której może kupić produkt. Ponadto, dzięki niej nie trzeba za każdym razem wprowadzać adresu i szczegółów karty kredytowej.

Darmową aplikację można łatwo zsynchronizować ze stroną e-sklepu. Program błyskawicznie pobiera informacje o produktach i umożliwia dokonanie płatności zarówno online jak i offline.

„Oferując swobodę i elastyczność, tak istotne dziś dla konsumentów, wirtualne sklepy umożliwiają sprzedawcom uwolnienie się od ograniczeń, które nakładają tradycyjne sklepy” – mówi Dan Wagner, założyciel i CEO Powa Technologies.

PowaTagPlatforma PowaTag łączy wiele technologii, w tym sygnały z nadajników beacon, kody QR oraz wbudowane linki portali społecznościowych. Aplikacja zapewnia wyjątkowo szybkie zakupy, czyniąc smartfon mobilnym portfelem.

Wirtualne sklepy

Na korzystanie z aplikacji zdecydowało się już ponad tysiąc marek na całym świecie, m. in Ugg, Electrolux, BBC i Champion. PowaTag miała swoją premierę w grudniu 2014, a pierwszym znaczącym klientem był amerykański producent bielizny 2(X)IST.

Przy tej okazji wdrożono także inne rozwiązania technologiczne firmy Powa, m. in. interaktywne reklamy do sprzedaży online umieszczone na przystankach i billboardach na terenie Nowego Jorku.

https://www.youtube.com/watch?v=or0L7UnaP6g

“Partnerstwo PowaTag z 2(X)IST sprawiło, że po raz pierwszy klienci w Nowym Jorku mogli natychmiastowo kupić produkty popularnej marki poprzez różne kanały” – komentuje Wagner.

Aplikacja PowaTag jest obecnie dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS – i umożliwia firmom efektywniejsze zaangażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym.