paypal platnosci online

Uczestnicy konkursu mają za zadanie uzyskać w określonym czasie – od 9 lutego do 20 sierpnia 2015 roku – zapisy jak największej liczby sprzedawców PayPal. Firma z największą liczbą zapisanych, przeprowadzających transakcje sprzedawców, wygra czterodniowe warsztaty ze specjalistami PayPal. Odbędą się one w Dolinie Krzemowej w Kalifornii.

Konkurs dla branży e-commerce

Influencers Contest to sprzedażowe zawody wprowadzone w 21 państwach Europy. Inicjatywa jest otwarta dla wszystkich firm z obszaru dostarczania rozwiązań i integracji systemów.

“Spodziewamy się otrzymać zgłoszenia od ponad 50 europejskich integratorów systemów, oraz setek nowych sprzedawców usług PayPal. Wśród nich będą lokalni dostarczyciele kart zakupowych czy integratorzy systemów Magento i Prestashop. Największe szanse na zwycięstwo mają ci, którzy dobrze rozumieją korzyści, jakie daje system PayPal, oraz mają stałe i dobre kontakty ze swoimi klientami” – wyjaśnia w rozmowie z portalem Evigo Ganna Yevtushenko, Head of Business Development PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

PayPal wprowadza Influencers Contest w Polsce i 20 innych europejskich krajach po sukcesie, jakim okazała się być hiszpańska edycja tego wydarzenia. Cel zawodów jest prosty – stworzenie pola do rywalizacji dla specjalistów, na którym będą mogli współzawodniczyć i sprawdzić się w branży e-commerce.

“Agencje internetowe i integratorzy systemów to ważni partnerzy PayPal w procesie dostarczania szybkich, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań płatniczych dla sprzedawców. PayPal Influencers Contest stwarza im możliwość pokazania się od jak najlepszej strony i zwiększenia  sprzedaży ich klientów” – mówi Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szkolenia w Krzemowej Dolinie

Zwycięska firma otrzyma szansę zaproszenia dwóch pracowników do San Jose na czterodniową lekcję ekspercką w głównej siedzibie PayPal. W ramach nagrody, organizator pokrywa koszty związane z przelotem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem oraz samymi warsztatami. PayPal przewidział również atrakcyjne nagrody dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca.

“Dodatkowo najlepsza firma może liczyć na pomoc i rekomendacje w ramach Programu Partnerskiego PayPal. Zostanie także zaproszona do wzięcia udziału w naszych spotkaniach, gdzie będzie mogła zaprezentować się szerokiemu gronu firm i specjalistów z branży e-commerce” – dodaje Ganna Yevtushenko.

PPP zapewnia wsparcie w ramach integracji oraz liczne zasoby marketingowe możliwe do ściągnięcia dla każdego członka Programu. Ponadto, firmy mogą tworzyć zindywidualizowane strony profilowe w ramach PayPal Partner Directory, co znacznie zwiększa ich widoczność w internecie.

Rozwój mobilnych płatności

Jak podkreśla Ganna Yevtushenko, najbardziej widocznym trendem na rynku jest obecnie dynamiczny wzrost mobilne płatności.

“W 2014 roku już ponad 25% naszych transakcji zostało dokonanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ich wartość wyniosła 46 mld dolarów, o 68% więcej niż rok wcześniej. Staramy się nadążać za tym trendem, dlatego wprowadzamy nowie rozwiązania takie jak PayPal One Touch” – podsumowuje Ganna Yevtushenko.

PayPal to globalna platforma, pozwalającą użytkownikom na 203 rynkach otrzymywać płatności w ponad 100 walutach, wypłacać na rachunki bankowe w 57 walutach 
i utrzymywać saldo na kontach PayPal w 26 walutach. PayPal jest częścią eBay, który we wrześniu 2014 zapowiedział planowane rozdzielenie firm w 2015 roku. Obecnie PayPal posiada 162 miliony aktywnych użytkowników.