CH Posnania z nowinkami technologicznymi

CH Posnania

CH Posnania

Click&collect, beacony, loyal costumer lounge to kilka nowoczesnych rozwiązań, które będą dostępne dla klientów centrum handlowego Posnania w Poznaniu. O nowych technologiach w projekcie Apsys redakcji Retailnet mówi Marek Błędowski dyrektor handlowy, członek zarządu Apsys Polska SA

– Świat pędzi do przodu, a klienci stają się coraz bardziej wymagający. Zmieniają swoje przyzwyczajenia i zachowania, coraz częściej korzystają z handlu elektronicznego, smartfonów, mediów społecznościowych. W Apsys uważamy, że nowoczesne centra handlowe muszą nadążać za tymi zmianami. Dlatego powołaliśmy inicjatywę o nazwie Apsys Lab, która pracuje nad projektami bazującymi na nowych technologiach. Naszym celem jest, aby większość z opracowanych w Apsys Lab rozwiązań zostało wprowadzonych w Posnanii – podkreśla Marek Błędowski.

Usługa click&collect

– W Posnanii największe znaczenie przykładamy do zapewnienia klientom komfortu i doskonałej obsługi na każdym etapie ich pobytu w centrum handlowym. Dlatego wprowadzimy technologie, które maksymalnie usprawnią proces dokonywania zakupów. Dzięki usłudze click&collect klienci będą mogli wybrać i zamówić daną rzecz przez internet, a następnie przyjść do centrum, aby ją przymierzyć. Jeśli zdecydują się na zakup, personel dostarczy przesyłkę bezpośrednio do ich domu – dodaje Marek Błędowski.

W ramach usługi freehands zakupione przez klientów produkty personel pomocniczy dostarczy w odpowiednim czasie do samochodu klienta. W Posnanii wykorzystamy też będą beacony. Dzięki aplikacji na smartfony klient przechodzący obok sklepu otrzyma informację o aktualnych promocjach albo też przy wjeździe na parking otrzyma elektroniczny kupon zniżkowy do wykorzystania w danym sklepie. Aplikacja może też wskazać najkrótszą drogę do danego sklepu i zapamiętać lokalizację samochodu. W całym obiekcie dostępna będzie nieodpłatna sieć WiFi. Posnania będzie także pionierem w zastosowaniu znanej z hoteli usługi valet parking, która polega na odprowadzeniu przez pracownika samochodu klienta.

Organizacja przestrzeni handlowej

– Zorganizujemy także strefę loyal costumer lounge, w której stałym klientom będziemy serwować darmowe napoje i przekąski oraz udostępnimy im na miejscu prasę codzienną oraz ipady. Wprowadzimy też usługi z zakresu doradztwa stylistów oraz concierge – tłumaczy Marek Błędowski.

Posnania to koncept, łączący w sobie funkcje handlowe, usługowe, społeczne i kulturalne. Kompleks, którego otwarcie jest zaplanowane na drugą połowę 2016 r., zaoferuje 100 tys. mkw. powierzchni najmu i będzie największym centrum handlowym w woj. wielkopolskim oraz jednym z największych w Polsce. Inwestorem jest Apsys Polska i będzie to 20. centrum w portfolio spółki. Zróżnicowanie i kompleksowość oferty zapewni około 300 najemców. Pod jednym dachem znajdzie się 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

Przestrzeń handlowa będzie uporządkowana w strefach: moda, sport, akcesoria, hipermarket i wyposażenie domu, gastronomia, rozrywka i rekreacja, usługi. Nowatorski koncept architektoniczny przewiduje przestronne przestrzenie wspólne, w tym ogród zimowy, amfiteatr, forum, rotundę. Parking jest planowany na 3,3 tys. miejsc.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016