Salonik Świat Prasy
Salonik Świat Prasy

Po niedawnej akwizycji sieci Media Press, operator saloników prasowych, spółka Świat Prasy nie zwalnia tempa. 19 lutego sieć otworzy 150 salonik. Jubileuszowe otwarcie będzie miało miejsce w Łodzi, ul. Puszkina 50 w obiekcie Kaufland.

– Spółka planuje, kolejne otwarcia w najbliższych tygodniach w lokalizacjach o powierzchni od 25 do 40 metrów kwadratowych, charakteryzujących się dużym przepływem osób: w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także centrach dużych miast – mówi redakcji Retailnet.pl Grzegorz Sowa, dyrektor operacyjny Świat Prasy sp. z o.o. s.k.a.

Świat Prasy współpracuje z największymi operatorami spożywczymi na rynku: Simply Market, Kaufland, Biedronka, POLOmarket, Tesco, Intermarche, Netto, Czerwona Torebka.

W 2014 roku spółka otworzyła 31 saloników na terenie całego kraju. Nie tylko przy marketach, ale także w hotelu, biurowcu, dworcu kolejowym.

Sieć Świat Prasy powstała w 2007 roku. Obecnie posiada ponad 122 saloników prasowych. W ofercie saloników znajduje się szeroki asortyment prasy, artykułów tytoniowych, doładowań telefonicznych, książek, słodyczy, zabawek i artykułów impulsowych. Saloniki wyposażone są także w kolektury Lotto, terminale obsługujące karty płatnicze oraz usługę opłacania rachunków. Właścicielem sieci saloników prasowych jest Świat Prasy sp. z o.o. s.k.a.

Sieć saloników prasowych została nominowana do nagrody SCF 2015 Retailers’ Awards w kategorii Music, Bookshops & Newsagents. Wręczenie statuetek SCF 2015 Retailers’ Awards odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.