Tchibo otwiera czwarty sklep w Poznaniu

Tchibo z Certyfikatem Zielony Sklep

Biznes Tchibo opiera się na dwóch kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl. Kolejny sklep marki został właśnie otwarty w centrum handlowym City Center w Poznaniu.

To już czwarty sklep Tchibo w Poznaniu. Mieści się w centrum miasta, przy dworcu głównym PKP i Centrum Targowym, a jego powierzchnia sprzedażowa wynosi ponad 120 mkw. Lokal jest położony na poziomie -1 centrum handlowego City Center.

Rośnie sieć sklepów Tchibo

– Sklep powstała w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów. Skupiamy się na tym, aby zapewnić im jak najlepszy dostęp do bogatej oferty produktów użytkowych, a także stworzyć przestrzeń, w której mogą spokojnie wypić kawę. W nowopowstałym sklepie została udostępniona strefa wypoczynkowa oraz ogródek kawowy, więc nasi klienci oprócz zakupów mogą się zrelaksować i miło spędzić czas – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo.

– Przykładamy dużą wagę do tego, by klienci odwiedzający sklepy Tchibo czuli się wyjątkowo. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość – nie tylko kawy i produktów użytkowych, ale także obsługi– dodaje Dąbrowski.

Przypomnijmy, każdy sklep Tchibo posiada Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska. Jest on potwierdzeniem, że sklep działa w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględnia zasady społecznej odpowiedzialności.

– Wysoki poziom obsługi, dbałość o standardy oraz zrównoważony rozwój biznesu to coś, co nas wyróżnia – wyjaśnia Dąbrowski.

Dwa kanały sprzedaży

Rozwój Tchibo koncentruje się na dwóch wzajemnie dwóch uzupełniających się kanałach sprzedaży produktów użytkowych: sieci sklepów stacjonarnych oraz e-sklepie Tchibo.pl, który jest obecnie jednym z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.

– W trosce o naszych klientów wprowadzamy coraz więcej rozwiązań pomiędzy kanałami. Naszym celem jest, by każda wizyta w sklepie Tchibo stanowiła unikalne doświadczenie zakupowe. Dlatego stawiamy na najwyższą jakość: kawy, różnorodnej oferty produktów użytkowych, obsługi, czy serwisu posprzedażowego. Takie podejście jest wpisane w naszą strategię biznesową – podkreśla Szymon Dąbrowski.

Obecnie Tchibo posiada w Polsce blisko 60 sklepów stacjonarnych i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska