Green Caffe Nero z nominacją do SCF Retailers’ Awards

Kawiarnia Green Caffe Nero

Kawiarnia Green Caffe Nero

Sieć kawiarni Green Caffe Nero w najbliższym czasie planuje otwarcie nowych lokali w Warszawie. Docelowo spółka będzie rozwijała sieć także w innych dużych miastach w Polsce.

– Rok 2014 był dla nas bardzo pracowity. Otworzyliśmy 7 nowych kawiarni i ulepszyliśmy kilka starszych obiektów. Był to też rok, w którym po raz pierwszy z sukcesem wdrożyliśmy nowy koncept kawiarni – kawiarnię biurową, czynną wyłącznie od poniedziałku do piątku. Zlokalizowana w nowoczesnym otoczeniu szklanych budynków, była ona prawdziwym architektonicznym wyzwaniem – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Adam Ringer, prezes Green Caffe Nero.

Jednak udało nam się wykreować miejsce unikalne, ale jednocześnie dostępne, przyjazne i współtworzone przez naszych lokalnych klientów i partnerów – dodaje Milewska.

Potencjał rozwoju

Jak podkreśla Jury konkursu SCF 2015 Retailers’ Awards, marka ma spore szanse na rozwój w czołowych centrach handlowych. W opinii ekspertów koncept bardzo dobrze się przyjął na polskim rynku.

Obecnie firma posiada 26 lokali w Warszawie. Są one usytuowane przy głównych ulicach miasta, w trzech centrach handlowych: Arkadia, Złote Tarasy oraz Auchan Łomianki, i przy głównych traktach komunikacyjnych – Dworzec Wschodni i Dworzec Centralny.

– W 2015 roku skupimy się na umacnianiu naszej pozycji na rynku warszawskim i powiększaniu sieci o kolejne atrakcyjne lokalizacje. Właśnie otworzyliśmy kolejną nową kawiarnię – lokal przy ul. Niepodległości. Będzie to jedna z naszych największych i najciekawszych realizacja jak do tej pory. Zaprojektowana w stylu starego mieszczańskiego domu zaspokoi gusta klientów szukających wytchnienia i chwili relaksu, ale także osób pragnących popracować – zapowiada Adam Ringer.

600 lokalizacji na świecie

Marka Green Caffe Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – szefa Green Coffee. Green Caffe Nero posiada 25 kawiarni w Warszawie, a w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie. Z 75 proc. wzrostem sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Green Caffe Nero pozostaje jedną z najprężniej rozwijających się niezależnych sieci kawiarni w Polsce.

Sieć Green Caffe Nero została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2015 w kategorii Cafe Retailer of the Year 2015. O nagrodę powalczy z marką Sowa oraz Costa. Zwycięzcę w konkursie poznamy już 3 marca 2015 podczas Shopping Center Forum.

Reklama

Galeria Jurajska