snkrs nike app SNKRS

Aplikacja pozwoli na mobilny dostęp do jednego z najbardziej znanych sklepów obuwniczych, oferując obszerny katalog produktów oraz spersonalizowaną ofertę zakupową.

Firma uruchomi swoją aplikację na urządzeniu z systemem iOS wiosną tego roku. Wersja na Android ma pojawić się niedługo potem. Konsumenci z Nowego Jorku, już w dniach 12-15 lutego, będą mogli zarejestrować się do aplikacji i uzyskać dostęp na urządzeniu z systemem iOS.

Spersonalizowana aplikacja e-commerce

Po zainstalowaniu aplikacji i zalogowaniu się na stronę Nike.com, za pomocą jednego kliknięcia można kupić produkty jednego z największych producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Aplikacja zawiera szeroki wybór kolekcji, w skład których wchodzą tak popularne serie, jak Air Force 1, Air Max, Foamposite i Jordan, a także produkty Nike SB.

Aplikacja Nike to platforma, która dostosowuje ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. Użytkownicy mogą przeglądać najnowsze modele, otrzymywać informacje o produktach wprowadzanych na rynek i korzystać ze specjalnych promocji. Mogą też uzyskać informacje o sposobie, w jaki but został zaprojektowany.

https://www.youtube.com/watch?v=pn0lTylOLLw

W sekcji My Feed odnajdziemy dopasowane do stylu użytkownika produkty, które można kupić wybierając numer rozmiaru oraz określając punkt odbioru. Jeśli produkt nie został jeszcze wprowadzony na rynek, system powiadomi, kiedy pojawi się on w e-sklepie. Zdjęciami z aplikacji można podzielić się za pośrednictwem Twittera, Facebooka i innych portali społecznościowych.

E-sklep według Nike

Nike to kolejna firma, która za pomocą nowej aplikacji decyduje się na przeniesienie sklepu fizycznego do smarfonu.

snkrs nike app
Aplikacja mobilna Nike SNKRS

Tym samym, Nike idzie w ślady innego giganta sektora obuwniczego, firmy Adidas, która wprowadziła niedawno podobną aplikację. Adidas Confirmed umożliwia użytkownikom zarezerwowanie wprowadzanych na rynek nowych produktów jeszcze przed ich premierą. Nowa kolekcja, o nazwie „Yeezi”, tworzona jest we współpracy ze słynnym amerykańskim raperem Kanye Westem.

W przeciwieństwie do aplikacji Adidas Confirmed, SNKRS nie jest aplikacją służącą do rezerwacji, lecz szybkim sposobem na uzyskanie dostępu do najnowszych kolekcji.

Nike zwiększa sprzedaż online

Nowa aplikacja jest jednym z kolejnych kroków w drodze do rozwoju sprzedaży online. W 2013 roku firma ogłosiła, że planuje czterokrotny wzrost sprzedaży online do roku 2017. Tym samym, firma chce zwiększyć sprzedaż za pomocą tego kanału do kwoty 2 miliardów dolarów.

Elektroniczna platforma sprzedażowa Nike.com obecnie operuje w 24 krajach świata, w tym w USA, zachodniej Europie, Chinach, i kilku państwach Ameryki Łacińskiej oraz regionu Azji i Pacyfiku. W październiku, ze względu na odbywające się mistrzostwa świata w piłce nożnej, Nike.com uruchomiła oddział w Brazylii. Natomiast w listopadzie dostęp do Nike.com uzyskali klienci z Japonii.