Ryłko w CH Warszawa Wileńska
Ryłko w CH Warszawa Wileńska

Ryłko kontynuuje powiększanie sieci sklepów obuwniczych. W połowie lutego br. otwarto dwa nowe salony w centrach handlowych. Obecnie pod szyldem Ryłko działają 93 sklepy firmowe.

W CH Warszawa Wileńska ruszył sklep o powierzchni 100 mkw., który mieści się na poziomie +2. Natomiast w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim, na poziomie +1 sklep Ryłko zajął lokal o powierzchni 123 metrów kwadratowych.

Jak informował redakcje Retailnet.pl Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci Ryłko, Brawo sp. z o.o. – firma ma już potwierdzonych około 25 inwestycji pod sklepy Ryłko. Podobnie jak w latach ubiegłych planujemy nowe otwarcia oraz remonty istniejących punktów sprzedaży.

Ryłko produkuje i sprzedaje obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecnie w ramach sieci działa 98 sklepów dostępnych w całej Polsce, w tym 93 salony własne i pięć franczyzowych. Wielkość sklepu marki dostosowana jest do potencjału sprzedażowego miasta i obiektu handlowego. Największe sklepy o powierzchni około 150 mkw. otwierane są w najlepszych obiektach handlowych. W pozostałych lokalizacjach średnia wielkość sklepu oscyluje w granicach 100 -120 metrów kwadratowych.

W 2014 roku sieć sklepów Ryłko powiększyła się o 11 nowych lokalizacji. Dodatkowo dziewięć sklepów zostało powiększonych lub dostosowanych do aktualnej wizualizacji.