Wizualizacja CHR Sukcesja
Wizualizacja CHR Sukcesja

Postępuje proces komercjalizacji łódzkiego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja. Do grona najemców galerii dołączyły kolejne marki

To m.in. włoski multibrand Piazza Di Moda wraz ze swoim nowym konceptem Piazza Di Moda Young, które będą pierwszymi butikami tych marek w województwie łódzkim oraz sieć CCC – lider polskiego rynku sprzedaży obuwia.

Strategia komercjalizacji

Jeden z większych lokali z branży modowej w łódzkiej Sukcesji będzie należał do szwedzkiej firmy H&M, która zwiększyła powierzchnię najmu o dodatkowe 463 metrów kwadratowych. Teraz, na dwóch poziomach galerii handlowej, zajmie łącznie 2 256 mkw.

Sukcesja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię komercjalizacji, pozyskując kolejne debiutujące w mieście marki. Piazza Di Moda to największe w Polsce centrum mody włoskiej, skupiające kolekcje ponad 60 wyjątkowych marek, m.in. Tombolini, Santoni, Pal Zileri oraz Seventy. Multibrand oferuje w krótkich seriach: odzież, obuwie oraz szeroką linię dodatków i akcesoriów.

Odpowiedzią firmy na zapotrzebowanie rynku na wysokiej jakości włoską odzież dostępną w przystępnych cenach stał się zupełnie nowy koncept – Piazza Di Moda Young. Oferta tego sklepu skierowana jest do młodych, świadomych własnego stylu osób. W salonie dostępne będą kolekcje takich marek jak m.in. Imperial, Viu, Sorbino oraz Exibit.

– Multibrand Piazza Di Moda znajdzie się na parterze naszego obiektu, w głównej alei modowej, zajmując powierzchnię 312 mkw., a koncept Piazza Di Moda Young będzie mieścił się w lokalu o powierzchni 450 mkw. na pierwszym piętrze. To kolejne marki, które debiutują na łódzkim rynku, wpływając na konkurencyjność oferty Sukcesji – mówi Damian Sudół, dyrektor do spraw wynajmu.

Do debiutujących na łódzkim rynku marek, które są już obecne na liście najemców Sukcesji należą również Briju, Świat Zabawek, Sports Direct, iDream, Pako Lorente, Zaps oraz Mount Blanc.

Kompleks wielofunkcyjny

Sukcesja to wielofunkcyjny kompleks, znajdujący się w pobliżu ścisłego centrum miasta. Centrum będzie w pełni ekologicznym i energooszczędnym obiektem, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 46 tys. mkw. powierzchni najmu znajdą się: galeria handlowa, strefa rozrywkowo-rekreacyjna (m.in. z 9-salowym multipleksem, kręgielnią i klubem fitness) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 miejsc.

Otwarcie Sukcesji zaplanowane jest na trzeci kwartał 2015 roku.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja jest partnerem Welcom MIxer i wystawcą Shopping Center Forum 2015 Winter Edition. Z projektem będzie można zapoznać się na stoisku 2.9.