Atrium Copernicus

Centrum handlowe Atrium Copernicus w Toruniu powiększa swoją ofertę odzieży damskiej. W nowej części centrum swój salon otworzy znana polska marka dla kobiet – Hexeline.

Obecnie kolekcje Hexeline dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski i 11 za granicą. Salon Hexeline w Atrium Copernicus zajmie ponad 80 mkw. powierzchni w nowej części centrum i zostanie otwarty 12 marca 2015 roku.

Szersza oferta modowa

Do grona najemców nowej rozbudowywanej części centrum dołączył również salon Solar. Firma jest już obecna w Atrium Copernicus, a w rozbudowywanej części otworzy się w nowej lokalizacji i w większym formacie. Salon zajmie ponad 155 mkw. powierzchni. Solar to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.

Otwarcie nowej części centrum odbędzie się 12 marca br. Nowa część galerii zostanie spójnie połączona z przestrzenią istniejącego centrum, tworząc miejsce zakupów i spędzania czasu gdyż w centrum znajdą się m.in. strefy relaksu z wygodnymi kanapami, indywidualnym oświetleniem, dostępem do wi-fi i możliwością naładowania telefonu czy laptopa.

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum Torunia przy ul. Żółkiewskiego. Przez wiele lat funkcjonowania centrum pokazało, że jest to miejsce z potencjałem na znacznie większy obiekt. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej.

55 nowych sklepów

Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, CCC, Promod czy Simple.

Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, Tui, Wojas, Wólczanka i Yes oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.

W procesie rozbudowy zwiększyła się również liczba miejsc parkingowych. Pod koniec listopada br. udostępniony został nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych w Atrium Copernicus wzrosła do 1, 4 tys.