Sieć Bobby Burger zapowiada ekspansję w centrach handlowych

Lokal Bobby Burger

Lokal Bobby Burger

Sieć lokali gastronomicznych Bobby Burger została nominowana do nagrody SCF 2015 Retailers’ Awards w kategorii Restaurant & Fast Food.

Nominacja dla Bobby Burger

Jury konkursu nominowało sieć m.in. za dynamiczną ekspansję oraz przygotowanie formatu lokali do obecności w centrach i galeriach handlowych.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, sieć ma bowiem bardzo ambitne plany ekspansji na polskim rynku gastronomicznym.

– Obecnie działa 17 punktów Bobby Burger. Średnia powierzchnia lokalu to około 80 mkw. Planujemy w 4 lata mieć otwartych 100 lokalizacji w całej Polsce w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Zakładamy rozwój placówek własnych jak i franczyzowych w proporcji ok. 50 do 50 – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Krzysztof Kołaszewski założyciel i CEO Bobby Burger sp. z o.o.

Lokal Bobby Burger

Lokal Bobby Burger

Ekspansja w dużych miastach

Spółka jest zainteresowana obecnością w centrach miast, przy głównych ulicach, ale także w centrach i galeriach handlowych w największych miastach w Polsce.

– Dopuszczamy możliwość wejścia do food courtu, jak i do lokali samodzielnych, ale tylko w przypadku osobnego, samodzielnego wejścia – podkreśla Krzysztof Kołaszewski.

Bobby Burger powalczy o tytuł SCF 2015 Retailers Awards’ z takimi sieciami jak restauracje Olimp, Vapiano, McDonald’s oraz Subway.

Zwycięzcę poznamy już 3 marca 2015 roku podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.

Reklama

Galeria Jurajska