Sklep MarcPol
Sklep MarcPol

Sieć spożywcza MarcPol kontynuuje modernizację sklepów. Od początku roku nowy wystrój uzyskały trzy kolejne placówki sieci w Nowym Dworze Mazowieckim, Markach oraz na warszawskim Wilanowie. Wkrótce dołączą do nich następne.

W zeszłym roku odnowiono łącznie kilkanaście sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych.

Spełnić wymagania klientów

– Do końca tego roku chcemy zakończyć modernizację sklepów, które tego wymagają. Pozostaje ich jeszcze kilka. Większość naszych placówek jest nowa i dopasowana do wysokich wymagań klientów. W naszej sieci funkcjonuje jednak kilkanaście starszych sklepów, które musieliśmy odnowić, tak aby spełniały nasze standardy. Naszym celem jest zaoferowanie klientom wysokiej jakości obsługi i komfortowych warunków dokonywania zakupów w każdym punkcie handlowym działającym pod marką MarcPol, niezależnie od lokalizacji i czasu wybudowania – mówi Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol SA.

W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). Po przebudowie z reguły uzyskano znacznie więcej przestrzeni, co poprawia komfort robienia zakupów.

Większy asortyment produktów

MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.

MarcPol SA powstał w 1988 roku. Jest polską siecią handlową liczącą ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4 tys. mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy, w których Klienci robią codzienne zakupy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.