Szersza oferta handlowa w Pasażu Grunwaldzkim

Salon Briju w Pasażu Grunwaldzkim

Salon Briju w Pasażu Grunwaldzkim

W lutym 2015 roku w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu otwarto trzy nowe salony. Do grona najemców dołączyły: polska marka biżuteryjna Briju, producent obuwia dziecięcego, młodzieżowego i damskiego Kornecki oraz Kiko Milano – popularna włoska marka kosmetyków.

Briju to marka z tradycjami działająca w Polsce od 1920 roku. W ofercie salonu w Pasażu Grunwaldzkim znalazła się ręcznie wyrabiana biżuteria ślubna i kolekcje tematyczne. Briju w Pasażu Grunwaldzkim to drugi salon marki we Wrocławiu. Lokal marki o powierzchni 62 mkw. znajduje się na poziomie „0”.

Kornecki to polski producent obuwia o ponad 30-letniej tradycji. Ofertę firmy wyróżnia głównie kolekcja dziecięca, jednak w nowym salonie dostępne są też kolekcje butów damskich i młodzieżowych. Punkt w Pasażu Grunwaldzkim jest drugim we Wrocławiu i mieści się w lokalu o powierzchni 80 mkw. na poziomie „-1”.

W centrum powstał również pierwszy we Wrocławiu salon marki Kiko Milano. W ofercie dostępne są włoskie kosmetyki a także rozmaite akcesoria kosmetyczne. Marka Kiko Milano zadebiutowała w Polsce zaledwie trzy miesiące temu. Salon w Pasażu Grunwaldzkim, o powierzchni 120 mkw., zlokalizowany na poziomie „0”, jest pierwszym w regionie i jednym z ponad sześciuset na całym świecie.

Pasaż Grunwaldzki – to najwyżej oceniane w niezależnych rankingach wrocławskie centrum rozrywkowo-handlowe. Powstał w 2007 roku. Na 130 tys. mkw. powierzchni miejsce znalazło blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016