Galeria Victoria
Galeria Victoria

Nowe umowy najmu, znaczny wzrost liczby odwiedzających, wzrost obrotów oraz atrakcyjne eventy – to najważniejsze działania wałbrzyskiej Galerii Victoria w ciągu ostatniego roku.

Pomimo trendów panujących na rynku centrów handlowych, ostatni rok był dla Galerii Victoria okresem wzrostu odwiedzalności. Przez pełne 12 miesięcy wałbrzyską Victorię odwiedziło blisko 4,2 miliona klientów, co stanowi wynik lepszy o 7 proc. w stosunku do roku 2013.

Jest to także najlepszy wynik frekwencyjny w czteroletniej historii obiektu. Warto podkreślić, że aż w 11 miesiącach roku 2014 Galeria Victoria osiągała wynik lepszy niż w poprzednich latach. Podkreśliła tym samym swoją dominację na lokalnym rynku obiektów handlowych.

– Galerię Victoria, wbrew aktualnym tendencjom rynkowym, odwiedza coraz więcej klientów. Rok 2014 zakończyliśmy ze znakomitym, rekordowym dla obiektu wynikiem. Prowadzimy wielotorowe działania, których celem jest zachęcenie jak największej rzeszy klientów do zakupów w CH Galeria Victoria. Nasze działania skierowane są do mieszkańców regionu i mają ich jeszcze bardziej zbliżyć do galerii – mówi dla Retailnet Grzegorz Samczuk, dyrektor Galerii Victoria.

– Wraz ze stałym wzrostem odwiedzalności, obserwujemy także znaczny wzrost obrotów najemców centrum handlowego. Każdy kolejny rok funkcjonowania obiektu to nie tylko większa ilość klientów, ale przede wszystkim większy obrót sklepów. Zeszłoroczny wynik okazał się być aż o 9,5 proc. wyższy od uzyskanego w roku 2013 oraz blisko 20 proc. wyższy niż w roku 2012. To wszystko razem powoduje, że coraz więcej dużych i rozpoznawalnych marek jest zainteresowane współpracą z nami – podkreśla dyrektor galerii.

Szersza oferta handlowa

W 2014 roku w Galerii Victoria pojawiło się 14 nowych najemców. Wśród nich wielkopowierzchniowy sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Agata Home, Cukiernia Sowa, sklep obuwniczy Darbut, pierwszy na Dolnym Śląsku sklep motocyklowy Inter Motors, Stara Mydlarnia, banki ING i Sygma, Pralnia wodno-chemiczna, Fast Flek, Centrum telewizji NC+ oraz Totalizator Sportowy Lotto.

Oferta modowa wzbogacona została m.in. o salon Monnari, sklep Mega Clothing oraz Cipo&Baxx. Została także podpisana umowa z City Fit – innowacyjną siecią klubów fitness, która oferuje najnowocześniejszy sprzęt światowych marek oraz komfortową przestrzeń do ćwiczeń.

– Zawarte w ostatnim roku umowy najmu potwierdzają ogromny potencjał, jaki tkwi w Galerii Victoria. Z przyjemnością witamy w naszych progach tak uznane marki jak Monnari, Darbut, ING czy Sowa, które wzbogacą ofertę handlowo-usługową wałbrzyskiego Centrum Handlowego Przedłużyliśmy także umowy z kluczowymi Najemcami m.in. Intermarche, Douglas, C&A czy Orsay. W najbliższym czasie swój odświeżony salon w nowej koncepcji uruchomi także CCC. Jednocześnie prowadzimy zaawansowane negocjacje z potencjalnymi najemcami i planujemy kolejne otwarcia. Staramy się jak najlepiej dopasować ofertę CH do potrzeb mieszkańców regionu. – podkreśla Grzegorz Samczuk.

Działania wspomagające

Rok 2014 obfitował w liczne, specjalnie przygotowane dla mieszkańców Wałbrzycha i okolic atrakcje. Galeria Victoria jest jedynym na Dolnym Śląsku oraz jednym z nielicznych w Polsce obiektem handlowym o tak dużym natężeniu eventów i akcji pro sprzedażowych. W przeprowadzonym przez branżowy portal galeriehandlowe.pl rankingu, Galeria Victoria zajęła wysokie 8. miejsce w Polsce pod względem liczby wydarzeń marketingowych.

Ranking obejmował blisko 150 galerii handlowych w całym kraju. Umiejętnie dopracowany kalendarz wydarzeń marketingowych znacząco przyczynił się do wspomnianego wcześniej wzrostu odwiedzalności Galerii Victoria w ostatnim roku. Wałbrzyskie centrum handlowe w poprzednim roku zdobyło także kilka cennych nagród i wyróżnień.

– Z dumą informujemy, iż Galeria Victoria została laureatem w jednym z najbardziej rozpoznawalnych plebiscytów konsumenckich w Polsce – „Laur Klienta\Konsumenta” w kategorii „Regionalne galerie handlowe zlokalizowane w woj. dolnośląskim”. Kolejnym istotnym sukcesem jest I miejsce w rankingu onet/zumi w kategorii “Najlepsza Galeria Handlowa w Polsce w 2014 roku”. W obu powyższych przypadkach laureaci wybierani byli drogą głosowania. Podczas zeszłorocznej edycji dolnośląskiego plebiscytu biznesowego Muflony, Galeria Victoria została wybrana “Najaktywniejszą społecznie firmą subregionu wałbrzyskiego” – mówi Marcin Chwiałkowski, Marketing Manager Galerii Victoria.

Galeria Victoria, która jest pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, została oddana do użytku w 2010 roku. Obiekt, którego powierzchnia wynosi 43 tys. mkw., nie tylko podniósł prestiż miasta, ale przyciąga też do niego mieszkańców całego regionu. W centrum handlowym znajduje się pierwsze w Wałbrzychu wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie, a także sklepy znanych polskich i międzynarodowych marek.