Aplikacja Evigo Events
Aplikacja Evigo Events

Zarejestrowani uczestnicy Shopping Center Forum 2015 Winter Edition w ciągu zaledwie kilku dni wysłali już pond 12 tys. wiadomości używając Evigo Events, aplikacji mobilnej stworzonej specjalnie do obsługi Forum.

Trwa umawianie spotkań, wymiana kontaktów i wysyłka komunikatów w technologii Push.

Dotychczas ponad 700 uczestników Forum zdążyło za pomocą mobilnej aplikacji poinformować o swoich projektach, zaprezentować oferty najmu, nawiązać kontakt z uczestnikami, umówić spotkania biznesowe na SCF oraz skomentować najciekawsze projekty, które zostaną zaprezentowane podczas Forum.

Kilka dni do Forum

Do Forum pozostało zaledwie kilka dni. Evigo Events będzie dostępne dla zarejestrowanych uczestników zarówno przed jak i w trakcie trwania imprezy.

Po pobraniu aplikacji i rejestracji uczestnicy Forum dostają dostęp do informacji dotyczących wydarzenia, kontakt do wszystkich osób obecnych na Forum oraz do szczegółowych danych takich jak plan imprezy czy wydarzenia towarzyszące – Welcome Mixer i After Party.

Program pełni też funkcję platformy społecznościowej, co oznacza, że każdy zarejestrowany będzie mógł komentować np. projekty, dodawać posty, zdjęcia czy opinie o swoich ulubionych projektach, sieciach handlowych czy prelegentach. Evigo Events App jest ponadto platformą marketingu dla partnerów i wystawców Forum, bo dzięki niej można zamieszczać posty, zdjęcia i komentarze wspierające obecność firmy na Forum.

Skorzystaj z technologii beacon

Po raz pierwszy na SCF zostanie użyta technologia beacon. Służy ona do przesyłania krótkich komunikatów wprost na smartphony osób biorących udział w wydarzeniu. Dzięki temu uczestnicy będą na bieżąco informowani o tym co dzieje się w danej chwili na Forum.

Program został stworzony we współpracy z renomowaną, amerykańską firmą DoubleDutch, wyspecjalizowaną w tworzeniu programów do obsługi konferencji. Evigo Events App dostępna jest w Google Play oraz w App Store.

W tej edycji Shopping Center Forum swój udział potwierdziło już ponad 700 uczestników i przedstawicieli ponad 250 brandów handlowych, które planują ekspansję na polskim rynku.