iDream i Ochnik w Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Już wkrótce w Toruniu ruszy pierwszy salon marki Apple Premium Reseller działającego pod szyldem – iDream. Do grona najemców Atrium Copernicus dołączy również czołowa polska marka odzieży skórzanej i dodatków – Ochnik.

Nowe marki

Salon Apple Premium Reseller działający pod marką iDream zajmie prawie 125 mkw. powierzchni i będzie oferował pełny asortyment produktów Apple jak komputery iMac, tablety iPad, telefony iPhone oraz odtwarzacze iPod, a także akcesoria zarówno oryginalne jak i dedykowane do urządzeń Apple. W salonie iDream będzie można skorzystać również z usług dodatkowych, oddać sprzęt do serwisu, czy uczestniczyć w spotkaniach i szkoleniach dotyczących produktów Apple.

Do grona najemców nowej rozbudowywanej części centrum dołączy również marka Ochnik. Produkty firmy skierowane są do osób ceniących najwyższą jakość i styl. Swymi kolekcjami Ochnik udowadnia, że skóra daje nieograniczone możliwości kreacji i stylizacji, a jedyną barierę stanowią granice ludzkiej wyobraźni. Nowy salon zajmie 119 mkw. powierzchni centrum.

Rusz nowa część galerii

Otwarcie nowej części centrum odbędzie się już 12 marca br. Z tej okazji Atrium Copernicus planuje liczne występy artystyczne i wiele konkursów dla klientów. Imprezy związane z otwarciem potrwają od czwartku 12 marca, aż do niedzieli 15 marca..

Nowa część galerii zostanie spójnie połączona z przestrzenią istniejącego centrum, tworząc przyjazne miejsce zakupów i spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi, a dzięki najszerszej w mieście ofercie sklepów, centrum będzie miejscem wyznaczającym modowe trendy.

Atrium Copernicus będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również spotkań w gronie najbliższych. Unikalny klimat centrum wykreują takie udogodnienia, jak np. strefy relaksu z wygodnymi kanapami, indywidualnym oświetleniem, dostępem do wi-fi i możliwością naładowania telefonu czy laptopa.

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. Doskonała lokalizacja umożliwia klientom dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej (linie autobusowe i tramwajowe), jak i samochodem, czy pieszo. Przez wiele lat funkcjonowania centrum pokazało, że jest to miejsce z potencjałem na znacznie większy obiekt. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, CCC, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody Klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, TUI, Wojas, Wólczanka i Yes oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.

W procesie rozbudowy zwiększyła się również liczba miejsc parkingowych. Pod koniec listopada br. udostępniony został nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych w Atrium Copernicus wzrosła do 1 400.

Reklama

Galeria Jurajska