webinar optivo retail

Personalizacja treści do potrzeb odbiorcy to obecnie trend dominujący w e-mail marketingu. Jak skutecznie tworzyć newslettery dowiedzą się uczestnicy webinairu zorganizowanego przez firmę Optivo.

Głównym celem kampanii mailingowych jest dostarczenie odpowiedniej wiadomości do odpowiedniego odbiorcy, w jak najlepszym momencie. Spersonalizowana komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów efektywnej kampanii e-mail marketingowej. Firma Optivo, specjalizująca się w marketingu mailowym, zorganizowała Akademię Optivo, czyli webinair, podczas którego wyjaśni, jak skutecznie konstruować newslettery.

Rekomendacje w newsletterze

Dobrze przygotowany i skonstruowany newsletter stwarza niemal nieograniczone możliwości: może zbudować rozpoznawalność marki, zaufanie do firmy i znacząco wpłynąć na wyniki sprzedażowe. Wykorzystywanie rekomendacji w komunikacji e-mail marketingowej przynosi zdecydowanie lepsze efekty niż masowa, niespersonalizowana wysyłka e-maili.

Tegoroczna seria spotkań jest kontynuacją projektu Akademia optivo, w ramach którego będzie można poszerzyć wiedzę w zakresie efektywnego e-mail marketingu. Pierwszy w tym roku webinar odbędzie się 4 marca o godz. 11:00 i będzie dotyczył personalizacji newsletterów oraz rekomendacji i dynamicznej treści.

Rozwiązania wielokanałowe

Optivo należy do  grona europejskich specjalistów z branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Poza centralą w Berlinie, firma operuje również na licznych europejskich rynkach. Firma dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania dla skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i  materiałów drukowanych.

Oferta firmy obejmuje m.in. wysyłkę newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, usługi biznesowe i konsulting oraz stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji. Firma korzysta z opartego na chmurze systemu optivo broadmail. Obsługuje ponad 1000 klientów . Od 2013 roku, optivo jest częścią koncernu Deutsche Post DHL.