Wizualizacja CHR Sukcesja
Wizualizacja CHR Sukcesja

W łódzkiej Sukcesji na ponad 36 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się 160 sklepów, punktów usługowych, restauracji i kawiarni. Centrum, konsekwentnie realizując przyjętą strategię komercjalizacji, zaproponuje mieszkańcom Łodzi atrakcyjną ofertę handlową, której nie znajdą w żadnym innym obiekcie.

Nowe marki

Inwestycja będzie przede wszystkim jedynym takim kompleksem w centrum miasta, który – oprócz zakupów – zaoferuje rozrywkę w postaci najnowocześniejszego w kraju 9-salowego kina Helios oraz kręgielni z 24 torami bowlingowymi, strefę dziecięcą, w której znajdzie się sala zabaw Jupi Park oraz Świat Zabawek, gastronomię w funkcjonalnie zaprojektowanym food-courcie i rekreację w klubie Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym.

Butiki, które powstaną w Sukcesji będą pogrupowane branżowo, ułatwiając klientom poruszanie się po centrum. Wśród nich znajdą się sklepy firm odzieżowych i obuwniczych, między innymi sieć LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay), H&M, Pako Lorente, Piazza Di Moda, Piazza Di Moda Young, Zaps, CCC, Deichmann. Ponadto klienci Sukcesji będą mieli do dyspozycji pierwszy w Łodzi sklep z odzieżą sportową Sports Direct, supermarket Piotr i Paweł, elektromarket Media Expert, salony jubilerskie (Apart, Briju) oraz drogerie, a także liczne punkty usługowe w tym salon fryzjerski, aptekę, biura podróży oraz punkty najważniejszych operatorów sieci komórkowych.

Sukcesja to wielofunkcyjny kompleks, znajdujący się w pobliżu ścisłego centrum miasta. Centrum będzie w pełni ekologicznym i energooszczędnym obiektem, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Otwarcie Sukcesji zaplanowano na trzeci kwartał 2015 roku.

Sukcesja na SCF 2015

– Obecność na Shopping Center Forum postrzegamy jako bardzo dobrą okazję do prezentacji Sukcesji na pół roku przed jej otwarciem, co jest planowane na wrzesień 2015. To także możliwość kontynuowania rozmów biznesowych dotyczących komercjalizacji naszego centrum, ponieważ w tej chwili finalizujemy jedne z ostatnich umów najmu – podkreśla Krzysztof Apostolidis, przedstawiciel inwestora Sukcesji, prezes firmy Fabryka Biznesu.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja jest partnerem Welcom MIxer i wystawcą Shopping Center Forum 2015 Winter Edition. Z projektem będzie można zapoznać się na stoisku 2.9.