Magnolia Park
Magnolia Park

To będzie pierwszy salon na Dolnym Śląsku i dopiero drugi w Polsce. Światowa marka LC Waikiki wprowadzi się do nowej części Magnolia Park we Wrocławiu już na wiosnę 2015. Sklep w znaczącym stopniu uzupełni ofertę modową największego w regionie centrum handlowego.

Nowy najemca

LC Waikiki to najpopularniejsza marka w Turcji, która odważnie wchodzi na międzynarodowy rynek. Obecnie posiada około 500 sklepów w 23 krajach, oferując odzież dla kobiet (również
w ciąży), mężczyzn oraz dzieci. Pierwszy salon LC Waikiki w Polsce został otwarty w Katowicach. Drugi dołączy niedługo do grona najemców Magnolia Park.

Turecka marka otworzy swój sklep na parterze dobudowanej części centrum handlowego. Zajmie jeden z większych lokali – o powierzchni 916 mkw. – i stanie się jednym z kluczowych najemców w nowej części Magnolia Park.

– LC Waikiki to sklep, na który nasi klienci czekali. Cieszymy się, że właśnie tutaj otworzy swój pierwszy w regionie, a drugi w Polsce, salon – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Ale Magnolia Park to nie tylko najszersza oferta modowa. Dbamy także o inne branże, aby proponować najbardziej kompleksową ofertę w regionie.

Rozbudowa Magnolia Park

Najważniejszy etap rozbudowy Magnolia Park zakończy się w marcu 2015 r. W nowej odsłonie centrum handlowe zajmie powierzchnię ponad 100 tys. mkw. GLA (obecnie jest to 81 tys. mkw. przy ok. 230 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach). Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ponad 3,2 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych. Docelowo będzie ich 3,5 tys.

W pierwszej połowie lutego firma Multi Poland – zarządzająca Magnolia Park – podpisała umowy z nowymi najemcami, którzy poszerzą ofertę modową centrum handlowego, m.in. New Look, Vissavi i Diverse Woman. Do grona najemców dołączy także marka oferująca wyposażenie dla domu Duka i Samsung Brand Store. Od czwartku 26 lutego działa tu pierwsza we Wrocławiu kawiarnia Costa Coffee.