Komputronik.pl wprowadził opcję odbioru w kioskach Ruchu

komputronik salon ecommerceKlienci robiący zakupy w sklepie internetowym Komputronik.pl mogą już wybrać usługęPaczka w RUCHu. Dzięki temu będą mogli odebrać przesyłkę w jednej z 2,2 tys. placówek Ruchu na terenie całego kraju

Dotychczas zamówienia wysyłkowe w sklepie komputronik.pl realizowane były za pośrednictwem spedytorów: DHL, Inpost (dostawa do Paczkomatów), UPS – w opcji Odbioru paczek na stacjach paliw ORLEN, a na terenie Poznania i Warszawy za pomocą TurboKuriera.

“W przypadku sklepu internetowego dostawa jest bardzo istotna. Sposób odbioru przesyłki powinien być przede wszystkim wygodny, a zamówienie powinno znaleźć się w rękach klientów jak najszybciej. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Ruchem i zaproponowanie możliwości odbioru towaru w kioskach w całej Polsce. To już kolejna opcja dostawy, zatem każdy klient będzie mógł znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie” – mówi Sławomir Komiński, dyrektor e-commerce w spółce Komputronik.

Logistyka kluczem do sukcesu

Dzięki wdrożeniu usługi Paczka w RUCHu klienci e-sklepu Komputronik zyskali możliwość skorzystania z dodatkowego sposobu dostawy w bardzo konkurencyjnej cenie. Zamówiony towar mogą teraz odbierać w dowolnie wybranej spośród 2,2 tys. placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich, w dogodnych godzinach, nie czekając w długich kolejkach i bez konieczności umawiania się z kurierem.

komputronik sklep internetowy

E-sklep Komputronik

“W ostatnich latach Internet zmienił zachowania konsumentów, którzy chcą kupować szybko, tanio i wygodnie. Wymaga to od firm działających na rynku e-commerce wprowadzania kolejnych udogodnień, które usprawnią i przyspieszą procedury zakupowo-logistyczne. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Paczka w RUCHu jest niezawodną i wygodną usługą” – wyjaśnia Dariusz Stolarczyk, wiceprezes spółki Ruch.

Ruch stawia na klientów z branży e-commerce

Ruch od pewnego czasu rozwija swoje usługi logistyczne szukając klientów m.in. na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Na początku 2015 roku spółka nawiązała współpracę z pierwszym sklepem internetowym CDP.pl. Do zakresu usług prowadzonych na rzecz platformy wchodzi pełna obsługa magazynowa, oraz usługa Paczka w Ruchu, czyli dystrybucja zamówień do klientów oraz obsługa zwrotów.

Ruch posiada sieć 14 nowoczesnych centrów logistycznych. W ofercie dla branży e-commerce oferuje  dwie usługi: Paczka w Ruchu, czyli usługi logistyczne dla sklepów internetowych włącznie z obsługą zwrotów oraz usługi magazynowe związane z kompleksową obsługą operacji, począwszy od procesu przyjęcia, poprzez kompletacje, skończywszy na wydaniu skompletowanych zamówień kurierom. Ruch S.A. łączy 96 lat doświadczenia rynkowego z nowoczesnym podejściem do sprzedaży.

Komputronik, dystrybutor sprzętu IT, posiada ponad 300 salonów stacjonarnych na terenie całego kraju, prowadzi także sklep internetowy Komputronik.pl. Od 2007 roku spółka notowana jest na warszawskiej giełdzie.

Tekst został pierowotnie opublikowamy w portalu Evigo.pl

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016