Sieć Duka: pierwszy w Polsce sklep franczyzowy

Duka

Firma Duka rozpoczyna rozwój swojej sieci franczyzowej. 27 lutego otwarty został pierwszy franczyzowy salon Duka w Centrum Handlowym Auchan Port Rumia.

Duka Kitchen life

Na 120 metrów kwadratowych powierzchni sklepu zlokalizowanego w Centrum Handlowym przy ulicy Grunwaldzkiej 108 klienci mogą zaopatrzyć się w produkty do kuchni i jadalni marki Duka. Wnętrze sklepu Duka jest przejrzyste i nieskomplikowane – podstawową funkcją architektury sklepu jest wzmocnienie ekspozycji produktów. Koncept sklepu jest odzwierciedleniem filozofii Kitchen life, który zakłada, że kuchnia jest centralnym miejscem domu, ważnym elementem stylu życia, oraz wyrazem osobowości.

– Udało się nam nawiązać współpracę z bardzo dobrym partnerem, z którym mamy nadzieję rozwijać się dalej na płaszczyźnie biznesowej. Nowy sklep położony jest w dogodnej lokalizacji, która sprzyja działalności handlowej. Dostrzegamy duży potencjał w trójmiejskim rynku pod kątem dalszego rozwoju sieci sprzedaży. Nie wykluczamy dalszych inwestycji w tym regionie. Duka od wielu lat odnosi sukcesy businessowe na rynku trójmiejskim. Posiada trzy własne sklepy w najlepszych Centrach Handlowych regionu dlatego też jesteśmy przekonani, że również ten projekt okaże się dużym sukcesem – mówi Bernard Falin, prezes zarządu firmy Duka.

Rozwój sieci sklepów

Sieć marki liczy 35 sklepów na terenie całej Polski. Duka jest obecna na polskim rynki od ponad 15 lat. Obecnie Duka stawia na rozwój zarówno sieci sklepów własnych jak i franczyzowych.
W najbliższych miesiącach otworzą się kolejne 2 sklepy marki.

System franczyzowy Duka działa w oparciu o tradycyjne zasady franczyzowe – poprzez związanie umową franczyzową na okres 5 lat, obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem lokalu oraz jego przebudową, a także uruchomienie i bieżącą działalność operacyjną.

Duka proponuje również wsparcie oraz doradztwo przy wyborze lokalizacji sklepu, jak również w trakcie negocjacji warunków najmu. Franczyzobiorca powinien dysponować środkami na adaptację i wyposażenie lokalu w wysokości 150 tys. zł, posiadać możliwość korzystnego najmu (sklep o powierzchni 100-130 mkw.) w odpowiedniej lokalizacji (centrum handlowe).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016