Pizza Dominium zdradza plany ekspansji

Dominium Pizza plany ekspansji

Dominium Pizza

Dominium SA, właściciel sieci lokali gastronomicznych Pizza Dominium, zapowiada ekspansję w oparciu o nowy system franczyzowy. Nowe lokale powstaną także w centrach handlowych.

– Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, rozpoczynamy realizację planu rozwoju sieci w systemie franchisingu na terenie kraju. W ostatnim czasie przygotowaliśmy ofertę i pakiet franchisingowy, zaczynamy prowadzić rozmowy z kandydatami na franchisobiorców – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu Dominium SA.

Ekspansja w centrach handlowych

Większość lokali Pizza Dominium znajduje się w dużych metropoliach (takich jak Warszawa, Kraków, Lublin, Katowice czy Wrocław) lub w mniejszych miejscowościach położonych w pobliżu dużych aglomeracji. Restauracje najczęściej ulokowane są w centrach handlowych, ale spółka posiada także kilka lokali w atrakcyjnych kurortach turystycznych, takich jak Zakopane czy Jastarnia. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 70 lokali własnych i 1 franczyzowa.

– W marcu 2015 roku planujemy otworzyć restaurację własną w Toruniu w Atrium Copernicus oraz lokal franczyzowy w Ostrołęce w Galerii Bursztynowej. Na 2015 rok planujemy uruchomienie kilku lokali w systemie franczyzowym.

Ostatnie otwarcia

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, o wyborze lokalizacji sieci decyduje wiele czynników m.in. wysokość czynszu, natężenie ruchu, sąsiedztwo oraz konkurencja.

W ostatnim czasie spółka oddała do użytku kilka nowych lokali, m.in. Gdańsku – w centrum handlowym Alfa oraz w Galerii Bałtyckiej, w Galerii Bonarka w Krakowie, centrum handlowym Poznań City Center, Galerii Katowickiej, Galerii Atrium Felicity w Lublinie. Nastąpiła także relokacja w ramach food courtu lokalu w Warszawie w C.H. Wileńska.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016