Rozwój sieci salonów marki 4F

Salon 4F

Salon 4F

Marka 4F planuje w 2015 roku kolejne otwarcia i modernizację już istniejących salonów w kraju

Intensywny rozwój

– W tym roku nie zwalniamy tempa – redakcji Retailnet.pl mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F. – Do ponad 140 już istniejących salonów w roku bieżącym dołączy kolejnych 16 nowych projektów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizacje wystroju oraz powiększenie zajmowanej powierzchni. Oczywiście to nie są wszystkie otwarcia jakie przewidujemy w 2015 roku – ujawnia Małgorzata Gabryś.

Nowe otwarcia

Pierwszy nowy salon marki w bieżącym roku został otwarty już w lutym we Wrocławskich Arkadach, a kolejne nastąpią w marcu. Trzy nowe salony pojawią się w: Tarasach Zamkowych w Lublinie, CH Copernicus w Toruniu i CH Ogrody w Elblągu. Natomiast podniesienie standardów i powiększenie zajmowanej powierzchni odbędzie się w następujących pięciu salonach: Cuprum w Lublinie, Trzy Korony w Nowym Sączu, Focus w Zielonej Górze i Focus w Piotrkowie Trybunalskim.

Spółka OTCF

Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów odzieży i akcesoriów sportowych. Oferta marki doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Biathlonowym, a od 2014 roku do tego grona dołączył Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego.

Sieć 4F została nominowana do nagrody SCF Sport Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016