Speed Networking

Przedstawiciele największych sieci handlowych podczas SCF Speed Networking przeprowadzili najważniejsze negocjacje handlowe związane z rozwojem sieci swoich sklepów.

W zimowej edycji Shopping Center Forum 2015 udział w Speed Networkingu wzięli szefowie ekspansji w takich firmach jak LPP (Jacek Szołoch), Vistula Group ( Grzegorz Pilch), Piotr i Paweł (Małgorzata Lis, Jędrzej Latosiński), Deichmann (Wojciech Normad), Jysk (Jacek Wasilewski), Matras (Mariusz Rutowicz, Henryk Radomski), AmRest ( Jakub Bilik), 4F (Wojciech Mikulski, Małgorzata Gabryś) oraz Pako Lorente (Rafał Chrapkowicz).

Strefa szybkich spotkań

Formuła Speed Networking polegała na udziale w specjalnie przygotowanej strefie szybkich spotkań.

Przeprowadzono dokładnie 100 rozmów mających pomóc firmom we wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

Już teraz zarówno najemcy jak i przedstawiciele inwestorów m.in. z takich firm jak Gemini Holding, Inter Ikea, Batory, Atrium, TK Development oceniają tę formułę spotkań za bardzo udaną.

Okazja do negocjacji

– Pomysł z formułą Speed Networkingu uważam za bardzo udany. Umożliwia przeprowadzenie konstruktywnych rozmów z kilkoma najemcami w jednym miejscu i o jednym czasie. W trakcie tych pięciu minut można omówić najważniejsze kwestie dotyczące współpracy – mówi dla redakcji Retailnet Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

– W Speed Networking bierzemy udział po raz pierwszy, ale pomysł uważam za bardzo ciekawy. Udało się przeprowadzić wiele obiecujących rozmów, które być może zaowocują wkrótce podpisaniem umów najmu – dodaje Aneta Składanowska z Batory Management.

Przypomnijmy, pomysł krótkich 5-minutowych spotkań po raz pierwszy został zrealizowany podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Wówczas uczestnicy Speed Networkingu wyrazili ogromne zainteresowanie taką formułą i życzyli sobie, by ten pomysł był cyklicznie powtarzany w latach kolejnych.

Targi Shopping Center Forum 2015 Fall Edition odbędą się w dniach 16–17 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. W Forum weźmie udział ponad 1400 osób, w tym przedstawiciele 330 sieci handlowych.