Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim
Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim

Carrefour kontynuuje inwestycje w modernizacje, rozbudowy i rekomercjalizacje swoich centrów handlowych w Polsce.

Spółka zaprezentowała właśnie trzy kolejne galerie: w Puławach, Kędzierzynie Koźlu i Starachowicach, które zostały poddane kompleksowemu remodelingowi.

Carrefour w ubiegłym roku rozpoczął dynamiczne inwestycje w modernizacje swoich obiektów handlowych, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku i zmieniającym się oczekiwaniom klientów oraz najemców. Podejmowane przez spółkę działania realizują strategię zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.

Celem strategii inwestycyjnej Carrefour, jest zaoferowanie na polskim rynku nowoczesnej przestrzeni zakupowej oraz różnorodnej i ciekawej oferty handlowej – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. Każda z naszych inwestycji rozpatrywana jest kompleksowo pod kątem maksymalnego wykorzystania potencjału danej lokalizacji. Koncentrujemy się przede wszystkim na poprawie walorów funkcjonalnych oraz handlowych obiektów, ale także na całkowitej zmianie ich wizerunku. W ten sposób zwiększamy atrakcyjność naszych obiektów na lokalnym rynku i zachęcamy nowe marki do współpracy z Carrefour – dodaje Ronan Martin.

W centrum handlowym w Starachowicach, dzięki kompleksowej przebudowie wnętrza obiektu, do grona najemców dołączyła drogeria Rossmann. Z kolei centra handlowe w Puławach i Kędzierzynie Koźlu, zaoferowały swoim lokalnym klientom całkowicie zmodernizowane hipermarkety Carrefour. Wszystkie obiekty oprócz poszerzenia oferty handlowej, zostały również kompleksowo odświeżone.

W bieżącym roku Carrefour zaprezentował w sumie 4 swoje centra handlowych po remodelingach. Spółka kontynuuje również rozpoczętą w 2014 roku kompleksową przebudowę i rekomercjalizację swojej największej inwestycji w Polsce – Centrum Handlowego Morena w Gdańsku, której powierzchnia wynajmu po zakończeniu rozbudowy wyniesie w sumie ponad 33 tys. mkw. GLA.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.