Salon 50 Style
Salon 50 Style

MIG, właściciel sieci sklepów z obuwiem 50 style, realizuje plan ekspansji i otwiera kolejne sklepy franczyzowe.

Zmiany w multibrandowej sieci 50 style, zapoczątkowane rebrandingiem w 2014 roku, obejmują także relokacje do najbardziej prestiżowych miejsc handlowych danego miasta. Przykładem jest ostatnie otwarcie franczyzowego sklepu 50 style w Ostrołęce, który z lokalu przy ulicy Gorbatowej przeniósł się do Galerii Alius w Ostrołęce. Większy lokal (ponad 300 mkw. powierzchni), odświeżona identyfikacja wizualna sklepu oraz wystrój wnętrz gwarantują nową jakość na mapie sklepów odzieżowo-obuwniczych w Ostrołęce.

– Zgodnie z przyjętą strategią sieć 50 Style rozwijana będzie w głównej mierze poprzez kanał franczyzowy, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. W dużych aglomeracjach przewidujemy otwarcia sklepów własnych. W roku 2015 planujemy otworzyć 20 nowych placówek 50 Style, a także przenieść parę istniejących sklepów do lepszych lokalizacji, rokujących na poprawę funkcjonowania w tym zmieniającym się dynamicznie rynku. Przy doborze lokalizacji skupiamy się na zapewnieniu odpowiedniej przepustowości potencjalnych klientów – mówi Tomasz Stawski, kierownik ds. rozwoju franczyzy w Marketing Investment Group, właściciela sieci 50 style.
Aktualnie sieć tworzy około 70 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Marketing Investment Group jest właścicielem sieci Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro, O’neill a także wyłącznym dystrybutorem marek Lacoste (linia obuwnicza), New Era, Lotto, Umbro, Timberland, Confront oraz Feewear. Grupa MIG działa na polskim rynku od 1989 roku a w 2013 roku otworzyła pierwszy zagraniczny salon Sizeer w Niemczech.