Wojas: wzrost sprzedaży w lutym 2015

Salon Wojas

Salon Wojas

Zarząd spółki Wojas SA poinformował, iż wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez spółkę w lutym 2015 roku wyniosła 12 239 tys. zł i była wyższa o 5,6 proc. od osiągniętych w lutym 2014 roku.

Przychody styczeń – luty

W okresie styczeń – luty 2015 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 26 170 tys. zł, co oznacza 0 proc. zmianę w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w lutym 2015 roku wyniosły 9 139 tys. zł i były niższe o 2,1 proc. od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku. Narastająco w okresie styczeń – luty 2015 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 21 415 tys. zł i były niższe o 2,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Blisko 170 sklepów

Firma Wojas prowadzi sieć blisko 170 salonów firmowych w Polsce i za granicą oraz produkuje kilkaset tysięcy par obuwia rocznie. Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W ofercie spółki znajduje się obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska