Rekordy podczas zimowej edycji SCF 2015

SCF 2015 Winter Edition

SCF 2015 Winter Edition

825 gości Forum, ponad 29 tys. komunikatów wysłanych przez Evigo Events App i setki udanych rozmów biznesowych. Tak wygląda podsumowanie Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, największych w Polsce targów branży retail.

W zimowej edycji Forum, która została zorganizowana po raz pierwszy na Stadionie Legii w Warszawie, swoje stoiska zaprezentowało 30 wystawców. Deweloperzy centrów handlowych przedstawili 70 projektów. Uczestnicy Forum mogli zapoznać się także z ofertą firm, które wspierają technologiami i usługami rynek centrów handlowych.

Forum okazją do negocjacji

Zarówno wystawcy jak i liczni przedstawiciele największych sieci handlowych zgodnie twierdzą, że SCF to świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, wymiany poglądów na temat rynku handlowego, a także negocjacji dotyczących zawarcia umów najmu. W tej edycji Forum goście docenili także część merytoryczną – panele dyskusyjne i wystąpienia zagranicznych prelegentów, formułę spotkań speed networking oraz miejsce organizacji Forum. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także mobilna aplikacja dzięki której na bieżąco komentowane były wystąpienia prelegentów i uaktualniane relacje z poszczególnych stref na które została podzielona przestrzeń Forum.

– Z mojego punktu widzenia bardzo udana edycja SCF, nie tylko z punktu widzenia prowadzonych rozmów, ale i organizacyjnie. Według mnie stadion Legii sprawdził się jako miejsce tej edycji Forum – mówi Jacek Zagrabski, pełnomocnik zarządu, Grupa Saller.

– Jak zapewne wielu innych uczestników SCF korzystałem również z aplikacji mobilnej. Okazała się być praktycznym rozwiązaniem. Oprócz łatwości w kontakcie z innymi uczestnikami targów, aplikacja umożliwiała dostęp do bieżących informacji dotyczących samego SCF, np. agendy – mówi Krzysztof Marzec, dyrektor ds. Relacji z Najemcami AIG Lincoln.

Zalety speed networkingu

– W formule speed networkingu brałam udział pierwszy raz i uważam, że jest to bardzo sprawne rozwiązanie ponieważ umożliwia rozmowę z osobami z którymi na co dzień trudno jest się spotkać. 5 minut to wystarczający czas by, stwierdzić czy jest możliwość współpracy. I podczas tych spotkań pojawiły się pomysły na potencjalną współpracę, co mnie bardzo cieszy – mówi Aneta Składanowska z Batory Management.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbytych spotkań podczas których udało się przekazać wiele istotnych informacji zarówno nam jak i naszym rozmówcom. Usłyszeliśmy o kilku nowych inwestycjach i teraz je dokładnie przeanalizujemy – podsumowuje Małgorzata Lis, pełnomocnik ds. rozwoju sieci Piotr i Paweł.

Shopping Center Forum 2015 Winter Edition odbyło się 3 marca 2015 roku w Warszawie.

 

Targi Shopping Center Forum 2015 Fall Edition odbędą się w dniach 16–17 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. W Forum weźmie udział ponad 1400 osób, w tym przedstawiciele 330 sieci handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016