Intermarché zwiększa powierzchnię najmu w Nowym Rynku

Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Spółka TK Development aneksowała umowę z Intermarché dotyczącą zwiększenia powierzchni najmu sklepu spożywczego do blisko 2,5 tys. mkw. Transakcja dotyczy powierzchni w obiekcie Nowy Rynek. Będzie to największy sklep tej sieci w Jeleniej Górze i okolicach.

Ta transakcja bardzo nas cieszy. Wpisuje się ona bowiem w ostatnie sukcesy w komercjalizacji Centrum Handlowego Nowy Rynek i bez wątpienia jest wyrazem zaufania sieci Intermarche do naszego projektu – mówi redakcji Retailnet.pl Zygmunt Chyla, prezes zarządu TK Polska Operations S.A.

W ostatnim czasie spółka zawarła umowy najmu między innymi z wchodzącym do Polski nowym branderm – sklepem sportowym Sportisimo (pow. 1150 mkw.), siecią księgarni Matras
(pow. 300 mkw.), czy z siecią Monnari (pow. 200 mkw.).

Większy Intermarché

Na powiększonej powierzchni Intermarché planuje uruchomienie sprzedaży produktów dodatkowych grup asortymentowych w tym wędzarni i garmażerni. W ofercie sklepu znajdą się także produkty marek własnych Intermarché oraz delikatesowe wytwarzane w 64 francuskich fabrykach Grupy Muszkieterów, nie dostępne w placówkach innych sieci działających w Polsce.

Właściciele Intermarché zamierzają także aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym miasta oraz wspierać mieszkańców Jeleniej Góry w szczególności poprzez kampanie realizowane przez Grupę i Fundację Muszkieterów. Dzięki temu w przyszłości może powstać w mieście bezpieczny i kolorowy Plac Zabaw Muszkieterów, a najbardziej potrzebujące ośrodki z regionu będą miały szansę otrzymać m.in. wsparcie finansowe w ramach świąteczno-noworocznej akcji społecznej „Konwój Muszkieterów”.

Inwestycja TK Development

Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry. Centralna lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Nowy Rynek to wyróżniający się projekt również z uwagi na funkcję dworca autobusowego, pełniącego w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

W gronie najemców Nowego Rynku znajdują się już: H&M, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Reserved, Carry, grupa Inditex z markami Bershka i Stradivarius, Sportisimo, Monnarii, Pako Lorente, CCC, Deichmann, Rossmann, Media Expert. Operatorem spożywczym będzie Intermarché. Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu.

Nowy Rynek to inwestycja realizowana wspólnie przez dewelopera TK Development i fundusz inwestycyjny Heitman. Wartość inwestycji to 55 mln euro. Budowa Nowego Rynku przebiega zgodnie z harmonogramem, a bryła obiektu jest widoczna gołym okiem. Wykonawcą robót budowlanych jest Erbud SA. Otwarcie zaplanowano na jesień 2015 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016