Intersport: wyższe marże mimo niższej sprzedaży

Salon Intersport

Salon Intersport

Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport Polska SA w lutym 2015 roku wyniosły ponad 18,7 mln zł i były niższe o 4,9% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Wówczas sprzedaż wyniosła prawie 19,7 mln zł. Jednocześnie, w lutym br., spółka pomimo niższych obrotów poprawiła rok do roku marżę ze sprzedaży.

Narastająco w okresie od stycznia do lutego 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około 40,5 mln zł i była niższa o 5% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tamtym okresie zanotowana sprzedaż na poziomie 42,5 mln zł. Pomimo niższych obrotów, Intersport a poprawiła marżę ze sprzedaży w tym okresie.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).

Spółka Intersport w zeszłym roku ograniczyła nierentowną powierzchnię kilku sklepów i równocześnie otworzyła trzy nowe sklepy w 2014 roku, w wyniku tych działań całkowita powierzchnia sprzedaży nie uległa zmianie. W zeszłym roku również wdrożono strategię rozwoju e-sklepu i programu lojalnościowego dla stałych klientów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016