Nowe marki w CH Vivo! Piła

Vivo! Piła

Vivo! Piła

W centrum handlowym Vivo! Piła, będącym własnością austriackiego dewelopera i inwestora Immofinanz Group, powierzchnię wynajęły nowe marki, w tym Big Star i Orsay

Marki modowe

Otwarte w połowie października 2014 roku Vivo! Piła cieszy się dużą popularnością wśród Pilan. W międzyczasie umowy najmu na wynajem powierzchni w Vivo! podpisały kolejne firmy, w tym polska marka odzieżowa Big Star oraz oferujący szeroki wybór najnowszych fasonów odzieży damskiej – Orsay.

Dodatkowo tzw. mieszanka najemców pilskiego centrum handlowego wzbogaciła się także o sklep odzieżowy Olika, oddział operatora sieci komórkowej Play oraz lokalną kawiarnię Śnieżynka.

– Piła została wybrana jako pierwsze miasto dla naszej nowej marki centrów handlowych Vivo! Z perspektywy tego krótkiego okresu od otwarcia mogę przyznać, że pilski obiekt już na zawsze pozostanie dla nas przykładem, na którym będziemy się wzorowali rozwijając sieć Vivo! w innych miastach, zarówno w Polsce jak i zagranicą – mówi redakcji Retailnet.pl Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group.

Koncepcja Vivo!

Zgodnie ze zapowiedziami, Vivo! to nie tylko zakupy, ale także rozrywka. Do tej pory w obiekcie odbyły się specjalne akcje organizowane zarówno w okresie Świąt Bożego Narodzenia jak i Walentynek. Kolejne planowane są w najbliższym czasie i będą skoncentrowane wokół tematów zdrowego trybu życia, prawidłowego odżywiania oraz wiosennych trendów modowych.

Koncepcja Vivo! charakteryzuje się jednopiętrową  architekturą. W obiektach szczególny nacisk kładziony jest na ofertę w zakresie mody i rozrywki. Vivo! zlokalizowane są i będą głównie w średniej wielkości miastach Europy Środkowo-Wschodniej, o populacji między 40 tys. a 100 tys. mieszkańców i z zasięgiem obejmującym przynajmniej 200 tys. osób.

Vivo! Piła było pierwszym centrum handlowym zrealizowanym w tej nowej koncepcji. Jego otrawcie miało miejsce 17 października 2014 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016