Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

I kwartał 2015 roku jest znaczący dla sieci KiK. Wraz z rozwojem brandu spółka planuje oddanie do użytku kolejnych sklepów.

12 marca 2015 roku otwarte zostaną dwa nowe sklepy pod szyldem marki KiK. Portfolio firmy wzbogaci się o obiekty we Wrocławiu i Gdańsku. Ponadto, 19 marca do użytku klientów zostanie oddany sklep w Suwałkach, a 21 marca w Wieluniu.

Będą to jednocześnie pierwsze firmowe salony KiK w tych miastach. KiK we Wrocławiu zlokalizowany jest w C.H. Astra, przy ul. Eugeniusza Horbaczewskiego, sklep w Gdańsku mieści się w Suchanino, przy ul. Paderewskiego. Salony w Suwałkach i Wieluniu są usytuowane odpowiednio w C.H. Suwałki Plaza i Era Park Wieluń.

Analiza lokalizacji

– Otwarcie sklepów w tych miastach to dla nas bardzo ważny krok. Wszystkie salony są atrakcyjnie usytuowane, zarówno pod względem lokalizacji wybranych przez nas obiektów handlowych, jak również tenant mix przez nie reprezentowanego. Istotne było dla nas posiadanie w tych miastach salonów – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK.

– Decyzja o ich otwarciu oparta była na dokładnych analizach rynkowych, zależało nam bowiem na pewności, że wybrane lokalizacje spełnią nasze oczekiwania. Oferta obiektów we Wrocławiu, Gdańsku, Suwałkach i Wieluniu odpowiada nam pod wieloma względami, liczymy na duży sukces w bliskiej perspektywie czasu – dodaje Mariusz Kulik.

Zgodnie z realizowaną przez firmę strategią biznesową, otwarcie każdego nowego sklepu poprzedzają dokładne analizy rentowności i popularności danego centrum czy galerii, rozważanych jako potencjalna lokalizacja sklepu. Potwierdzenie słuszności wyborów zapewnia efektywność w biznesie i satysfakcjonujące obroty w salonach.

Właściciele sieci odzieżowej KiK, prężnie działając w Polsce, nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.

KiK poszukuje kolejnych obiektów

– Nie zamierzamy poprzestać na jednym sklepie w każdym z miast, w jakich jesteśmy obecni, dlatego we wszystkich miejscowościach cały czas aktywnie poszukujemy kolejnych obiektów, które sprawdzą się jako trafione inwestycje na nasze sklepy. Szukamy także lokali w nowych miastach, chcemy bowiem być coraz bliżej naszych klientów. Bardzo ważne jest dla nas wprowadzanie udogodnień dla naszych klientów a jednym z kroków w osiąganiu tego celu jest właśnie dostępność – zapewnia Mariusz Kulik.

Obecnie marka KiK jest właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.