Giacomo Conti: kolejny etap optymalizacji sieci

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Sieć sklepów z odzieżą męską Giacomo Conti realizuje strategię powiększania dobrze funkcjonujących salonów i zamykania sklepów nierentownych.

Większe sklepy GC

Właściciele sieci zdecydowali się na zwiększenie metrażu sklepu w centrum handlowym w Zielonej Górze. W marcu 2015 roku zostanie powiększony – z dotychczasowych 41 metrów kwadratowych do 150 mkw. Nowy lokal mieścić się będzie dokładnie naprzeciwko obecnego sklepu Giacomo Conti, po drugiej stronie korytarza na poziomie +1. Decyzja o ponad trzykrotnym powiększeniu dotychczasowego salonu w zielonogórskim centrum podjęta została w ramach testu optymalizacji sieci.

– Marka Giacomo Conti prowadzi na bieżąco wiele rozmów w sprawie pozyskania nowych lokali oraz relokacji obecnych – spodziewana liczba otwarć najprawdopodobniej przekroczy liczbę 10 nowych salonów w 2015 roku, zgodnie z zapowiedziami w ubiegłym sezonie – mówi dla Retailnet Magdalena Nowaczyk reprezentująca Giacomo Conti.

Stopniowa rekomercjalizacja

Jak już informowaliśmy wcześniej w minionych miesiącach, marka Giacomo Conti wdraża plan stopniowej optymalizacji sieci, by w pełni wykorzystać potencjał rosnącej popularności marki. Większe lokale pozwolą marce na zaprezentowanie pokaźniejszej oferty asortymentowej.

Należąca do sektora eleganckiej odzieży męskiej, marka Giacomo Conti, istnieje na rynku od 2006 roku. Podstawowym asortymentem oferowanym przez nią, są wysokiej jakości garnitury, marynarki casualowe, koszule męskie, chinosy i okrycia wierzchnie.

Spółka Giacomo Conti zakończyła 2014 rok z liczbą 47 salonów mody męskiej. W 2015 roku planuje otwarcie od 8 do 12 nowych sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska