Spółka Venezia rozwija sieć sprzedaży

Salon Unisono

Salon Unisono

I.O. Venezia, właściciel sieci sklepów Venezia i Unisono, kontynuuje zapowiedziany plan ekspansji. Od początku tego roku sieć Venezia powiększyła się o kilka nowych lokalizacji.

Nowy sklepy pod szyldem marki Venezia pojawił się w Centrum Handlowym Sarni Stok w Bielsko-Białej. Lokal działający od marca 2015 roku ma 84 mkw. powierzchni handlowej i jest trzecim sklepem tej marki w Bielsku-Białej.

Unisono i Venezia

Urosła także sieć sklepów Unisono. W lutym spółka oddała do użytku nowe butiki w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i w Opolu w CH Karolinka. Lokal Unisono zajął w opolskim centrum handlowym prawie 75 mkw. powierzchni handlowej i jest pierwszym sklepem marki w tym mieście.

Nowo otwartym sklepem Unisono jest także działający od marca sklep w Galerii Madison. Lokal zajmuje 90 mkw. powierzchni handlowej i jest już drugim, po Galerii Bałtyckiej salonem Unisono w Gdańsku.

Ekspansja w dużych miastach

Jak powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Zofia Nachiło-Morbiato, dyrektor ds. rozwoju I.O. Venezia sp.j. spółka poszukuje atrakcyjnych lokalizacji głównie w dużych miastach w Polsce i prowadzi zaawansowane negocjacje dotyczące umów najmu w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Płocku.

W ofercie salonów Venezia można znaleźć m.in.: obuwie damskie i męskie, kurtki, płaszcze, torby, rękawiczki oraz paski. Aktualnie w Polsce działa 67 sklepów tej marki. Unisono jest marką odzieżową. Kolekcje projektowane i szyte są we Włoszech. Obecnie działają 34 sklepy w tej sieci.

Reklama

Galeria Jurajska