Gino Rossi: nowe sklepy i modernizacja istniejących

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

W 2015 roku będziemy otwierać nowe sklepy oraz zwiększać powierzchnię dotychczasowych salonów. Rozbudowa dotyczy szczególnie sklepów Simple CP, które zyskają także nowy wygląd – mówi redakcji Retailnet.pl Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

Modernizacja salonów

– W 2015 roku oferta odzieży Simple poszerzy się o ubrania z linii biznesowej i casual, a to wymaga zwiększenia powierzchni sklepu do ekspozycji rozbudowanej kolekcji. Chcemy, by docelowo powierzchnia salonu Simple CP wynosiła średnio 120 mkw. wobec ok. 90 mkw. obecnie. Pierwsze salony Simple CP przebudowane według nowej koncepcji wystroju i o większej powierzchni handlowej już działają – wyjaśnia Tomasz Malicki.

Grupa Gino Rossi planuje, że detaliczna sieć sprzedaży zwiększy się w 2015 roku w sumie o około 2 tys. metrów kwadratowych, do 100 sklepów Gino Rossi oraz do 66 salonów sprzedaży Simple CP w Polsce i za granicą.

Rozwój w regionie CEE

– W pierwszym półroczu 2015 planujemy otwarcie kolejnych salonów Gino Rossi w Czechach. Obecnie w Czechach działają trzy sklepy firmowe Gino Rossi, zlokalizowane w Pradze. Do końca 2015 roku sieć sprzedaży obuwia Gino Rossi w Czechach ma powiększyć się o dwa sklepy. W Czechach planujemy także otwarcie pierwszego sklepu Simple CP – podkreśla prezes Gino Rossi SA.

– W 2015 chcemy kontynuować rozwój Gino Rossi na rynku słowackim, gdzie w 2015 roku ma zostać otwarty drugi salon firmowy. Sieć sprzedaży Gino Rossi rozwija się także w krajach nadbałtyckich. Obecnie na Litwie i Łotwie działa sześć salonów Gino Rossi. W 2015 roku planowane jest otwarcie kolejnych dwóch sklepów – dodał Tomasz Malicki.

Omnichannel retailing

W 2014 roku dla spółki ważnym kanałem sprzedaży były sklepy internetowe Gino Rossi i Simple CP. – Traktujemy ten kanał bardzo perspektywicznie. Chcemy w 2015 roku zwiększyć sprzedaż w internetowym kanale dystrybucji o 40-50% w porównaniu do ubiegłego roku – mówi Tomasz Malicki.

– Zakładamy, że 2015 rok powinien być udany dla firm z branży odzieżowej i obuwniczej. Liczymy, że wzrost gospodarczy i rosnące dochody konsumentów będą miały pozytywny wpływ na sprzedaż. Jesteśmy przekonani, że nowe kolekcje obuwia Gino Rossi i odzieży Simple CP trafią w oczekiwania naszych klientów, ponieważ nie tylko staramy się budować ofertę naszych marek w oparciu o najnowsze trendy mody, ale dużo uwagi przykładamy do jakości wykonania oraz materiałów z jakich zrobione są nasze kolekcje – dodał prezes Gino Rossi SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016