Coccodrillo rozbudowuje sieć sklepów

Coccodrillo

Do końca marca 2015 roku powiększy się ona o kolejne sześć punktów sprzedaży. W efekcie na terenie Polski działać będzie 219 sklepów tej odzieżowej marki.

Nowe salony Coccodrillo w pierwszym kwartale 2015 r. otwarte zostały w Tarnobrzegu, Dzierżoniowie, Kielcach oraz w Pszczynie. Dwa pierwsze z wymienionych prowadzone są przez partnerów franczyzowych, a dwa ostatnie należą bezpośrednio do CDRL. Sklepy w Dzierżoniowie i w Kielcach charakteryzuje nowa aranżacja. Nowy wystrój sklepów stopniowo wprowadzany jest na terenie całego kraju.

Więcej sklepów franczyzowych

Do końca marca CDRL planuje otworzyć jeszcze trzy salony franczyzowe: w Lublińcu, w Suwałkach i w Świdnicy. Prace nad ich uruchomieniem dobiegają już końca. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku kolejnych punktów. Mowa o planowanym salonie w olsztyńskiej Galerii Warmińkiej, które dla odmiany powiększą sieć sklepów własnych CDRL. Punkty te najpewniej otwarte zostaną jednak w przyszłym miesiącu lub na początku maja.

Zapewne nie będą to jedyne salony Coccodrillo uruchomione w tym czasie, gdyż firma konsekwentnie stara się utrzymać dynamikę rozwoju sieci na poziomie zbliżonym do zeszłorocznego. Wówczas w okresie od stycznia do końca marca w Polsce przybyło łącznie siedem nowych sklepów działających pod szyldem Coccodrillo.

Ekspansja w dużych i średnich miastach

– Naszym priorytetem jest, by nowe salony powstawały w dużych i średnich miastach. Tradycyjnie staramy się wybierać centra handlowe oraz lokalizacje przy ruchliwych, ważnych handlowo ulicach. Przy rozbudowie sieci Coccodrillo bardzo liczymy się z opinią i zdaniem naszych partnerów. Często to oni znacznie lepiej orientują się w specyfice lokalnego rynku i posiadają wiedzę, której nam może brakować  – mówi dla Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

My natomiast zawsze wspieramy ich swoim bogatym doświadczeniem zdobytym zarówno w handlu krajowym, jak i zagranicznym. Myślę, że to uzupełnianie się i zgodna współpraca znacznie przyczyniają się do systematycznego wzrostu liczby naszych salonów – dodaje Dworczak.

Obecnie w Polsce pod szyldem Coccodrillo działa 138 sklepów franczyzowych oraz 81 własnych.

Reklama

Galeria Jurajska